شایعات حضور Jay-Z و Beyonce پشت اتومبیل رولزرویس 28 میلیون دلاری!

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد جی ز و بیانسه، از خوانندگان مشهور آمریکا اولین زوجی هستند که تجربه رانندگی با خودروی بوت تیل (Boat Tail) جدید شرکت رولزرویس را خواهند داشت.

شایعات حضور Jay-Z و Beyonce پشت اتومبیل رولزرویس 28 میلیون دلاری!

هفته گذشته رولزرویس از خودروی Boat Tail رونمایی کرد ( قیمت اتومبیل سوپرلوکس رولزرویس Boat Tail چند میلیون پوند است؟ ) یک اتوموبیل سوپرلوکس 28 میلیون دلاری ساخته شده توسط بخش VIP این شرکت و با یک مجموعه میزبان عجیب در صندوق عقب که قرار بود فقط سه عدد از آن تولید شود!

شرکت خودروسازی بریتانیایی هیچ اشاره‌ای به نام سه خریدار این اتومبیل نکرده است، اما رسانه‌های خبری مانند Telegraph بر این باورند که زن و شوهر پشت نمونه اولیه خودرو کسانی غیر از جی ز و بیانسه نیستند.

ممکن است این گمانه زنی بی‌اساس به نظر برسد، اما در واقع شواهد بسیار قانع کننده‌ای برای اثبات این قضیه وجود دارد.

در ابتدا رولزرویس اعلام کرد که محفظه‌ای مخصوص را در صندوق عقب Boat Tail برای نگهداری یک بطری نوشیدنی مورد علاقه مشتری که دقیقاً تا شش درجه سانتیگراد خنک می‌شود، طراحی کرده است. به طور هم زمان، اوایل سال جاری مشخص شد که Jay-Z، خواننده معروف آمریکایی پنجاه درصد سهام این شرکت نوشیدنی را فروخته است.

رولززویس بوت تایل

دوم اینکه این ماشین قرار است جاده‌های دیدنی Cote D'Azur را طی کند، جایی که این زوج مشهور به طور مکرر از آن بازدید می‌کنند و ظاهرا از پیک نیک در فضای باز لذت می‌برند که به این مجموعه میزبانی در صندوق عقب نیاز دارند.

الکس اینس، رئیس طراحی VIP رولزرویس، پیش‌تر به این موضوع اشاره کرد و گفت:

من از جلسات تشکیل شده با خریدار و همسرش در خانه آنها بسیار لذت بردم. آنها به طرز شگفت‌انگیزی مهمان‌نواز هستند و دوست دارند غذا را به سبک اشرافی سرو کنند. ما در مورد این سبک میزبانی و ابهتی که باید بخشی از ماشین باشد، صحبت کردیم. همچنین برای اطمینان از عدم وجود صدای اضافی در کابین خودرو، بارها این اتومبیل را با سرعت 250 کیلومتر در ساعت آزمایش کردیم.

در آخر ساخت Boat Tail با قطعات دست‌ساز مختلف و شخصی‌سازی شده به پایان رسید، اما یک قسمت خاص در فضای داخلی ظاهرا Blue Ivy نامیده شده است که نام دختر 9 ساله Jay-Z و Beyonce نیز است. منابع صنعت Telegraph همچنین گزارش دادند که جی ز زیر تصویرمشبک رولزرویس و بیانسه زیر نشان عقب و هر دوی آنها روی موتور را نیز امضا کرده‌اند.

رولزرویس

رولزرویس همچنین اشاره کرد که اولین خودروی Boat Tail به زودی تحویل مشتری می‌شود، اما مشخص نیست کدام زوج آن را در اختیار خواهد داشت. هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست.

ارسال نظر