رونمایی از ایرتگ ها و دستگاه های واقعیت افزوده اپل در سال 2021

رسانه کلیک - مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپل به تازگی اعلام کرده که اپل در سال 2021 علاوه بر گوشی ها، لپ تاپ ها و سایر گجت های جدید خود، از ایرتگ و دستگاه های واقعیت افزوده نیز رونمایی می کند.

رونمایی از ایرتگ ها و دستگاه های واقعیت افزوده اپل در سال 2021

شرکت کوپرتینویی مدت هاست در تلاش است تا دستگاه واقعیت افزوده و ردیاب هوشمند اشیای خود یعنی ایرتگ را به بازار بفرستد. حال مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپل اعلام کرده که در سال 2021 بالاخره شاهد عرضه این محصولات به فروشگاه های مختلف خواهیم بود.

همانطور که می دانید ایرتگ ها پیکسل های کوچکی هستند که عمدتا برای پیدا کردن لوازم شخصی (کلید، کیف پول، کوله پشتی و غیره) مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین اگر این پیکسل ها از وسیله مورد نظر جدا شوند، یک پیام اخطار برای کاربر ارسال می شود.

یکی دیگر از محصولاتی که علاقه مندان بی صبرانه منتظر آن هستند، دستگاه های واقعیت افزوده اپل است. طبق گزارش های پیشین، اپل ماه هاست که در حال آماده سازی یک هدست و یک عینک واقعیت افزوده بوده و سعی دارد این ویژگی را در آیفون ها و آیپدهای خود نیز بگنجاند. با این حال کو دقیقا مشخص نکرده که کدام یک از محصولات فوق راه خود را به سوی بازار باز خواهند کرد.

کو پیش از این نیز از عرضه ایرپادها، مک بوک های مجهز به اپل سیلیکون و نخستین دستگاه های مجهز به Mini-LED خبر داده بود. شایعات حاکی از آن هستند که آیپد پرو 12.9 اینچی و مدل های مختلف مک بوک نیز در سال جاری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. مک بوک ایر جدید مجهز به اپل سیلیکون و نمایشگر مینی ال ای دی هم سال 2022 راهی بازار می شوند.

شرکت کوپرتینویی به تازگی از تجهیز کلیه دستگاه های مک به اپل سیلیکون طی دو سال آینده خبر داده است. از دیگر محصولات اپل که قرار است سال 2021 عرضه شوند می توان به نسل جدید تراشه های سری M، نسل جدید اپل واچ، آیفون 13، نسل جدید ایرپاد و ایرپاد پرو، اپل تی وی و تی وی پلاس و بروزرسانی های جدید سیستم عامل برای دستگاه های مختلف اشاره کرد.

ارسال نظر