رونمایی رسمی از طراحی پنل پشتی گوشی رد مجیک 6 نوبیا

رسانه کلیک - پس از رونمایی از تصاویر مدل های جدید نوبیا در وب سایت TENAA، تصویری از پنل پشتی گوشی رد مجیک 6 به طور رسمی در فضای آنلاین منتشر شد.

رونمایی رسمی از طراحی پنل پشتی گوشی رد مجیک 6 نوبیا

نوبیا در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های رد مجیک 6 در تاریخ 4 مارس سال جاری است. این کمپانی قبلا ویژگی های مختص به بازی گوشی جدید خود را به همگان نمایش داد. حال به نظر می رسد که نمای اولیه از طراحی پنل پشتی نیز به طور رسمی در فضای آنلاین منتشر شده است.

نی فی، معاون کمپانی فناوری های نوبیا به تازگی تصویری از پنل پشتی گوشی رد مجیک 6 را در فضای آنلاین به نمایش گذاشته است.

این تصویر، درست چند ساعت بعد از ظهور تصاویر مربوط به دو مدل جدید نوبیا در TENAA چین منتشر شده اند. در هر صورت، با توجه به تصویر می توان گفت که گوشی جدید کمپانی چینی، دارای سیستم دوربین سه گانه و لوگوی Tencent Games است.

احتمال تولید گوشی در آینده

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت نوبیا اخیرا با هدف بهبود تجربه گیمینگ در گوشی های هوشمند، با کمپانی Tencent Games دست همکاری داده است.

در همین راستا، تولید گوشی آینده رد مجیک 6 با نسخه انحصاری تنسنت گیمز، چندان دور از انتظار نیست. شاید به همین خاطر است که رنگ پنل پشتی به جای خاکستری، بنفش و آبی است. بد نیست بدانید که در افشاسازی های قبلی گفته شده بود که گوشی Red Magic 6 با رنگ خاکستری عرضه می شود.

به هر حال، تصویر منتشر شده رسمی علاوه بر رنگ پنل، به سیستم دوربین سه گانه روی یک نوار مشکی رنگ نیز اشاره می کند که با یک چیدمان عمودی به سمت پایین و عبارت RedMagic کشیده می شود. لوگوی تنستن گیمز نیز در کنار پنل به چشم می خورد.

به لطف فهرست TENAA، می توان نگاهی به پنل جلویی این دستگاه انداخت. به نظر می رسد که گوشی جدید نوبیا دارای قاب باریک در قسمت بالا و پایین بوده و در ضمن، دوربین سلفی آن در گوشه راست قسمت بالا تعبیه شده است.

گوشی رد مجیک 6 به احتمال زیاد در دو نسخه ساده و پرو عرضه می شود. انتظار می رود که این دستگاه ها به نمایشگر اولد با نرخ تازه سازی حداکثر 165 هرتز و نرخ نمونه سازی لمسی حداکثر 480 مگاهرتز مجهز شده باشند.

نوبیا قبلا از دکمه های لمسی کناری برای گیمینگ رونمایی کرده است.

به عنوان یک گوشی پرچمدار مخصوص بازی، رد مجیک 6 از تراشه اسنپدراگون 888 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

این باتری قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است. نوبیا وعده داده که در هفته آینده، اطلاعات بیشتری درباره این محصول را در دسترس اصحاب رسانه قرار دهد. پس گوش به زنگ اخبار جدید باشید.

ارسال نظر