رونمایی لوسید موتور از سدان برقی لاکچری خود در ماه سپتامبر آینده

رسانه کلیک - لوسید موتور اعلام کرده است که تا اواخر سال جاری میلادی از سدان الکتریکی این شرکت رونمایی خواهد کرد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده لوسید موتور آماده رونمایی از Lusid Air، سدان برقی این شرکت می‌شود.

رونمایی لوسید موتور از سدان برقی لاکچری خود در ماه سپتامبر آینده

قرار بود مدل EV سدان برقی Luic Air تا اواخر ماه آپریل سال جاری میلادی در نیویورک به بازار عرضه شود اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، این شرکت نتوانست برای رونمایی از سدان برقی خود طبق برنامه پیش‌ برود و با تأخیر مواجه شد. اما بر اساس آنچه لوسید موتور اعلام کرده‌ است، تا پایان ماه سپتامبر سال 2020 میلادی از این خودرو رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر اینکه قرار است به زودی تصاویری از طراحی داخلی و ظاهر خودرو از طرف لوسید موتور منتشر شود، این شرکت اعلام کره است که جزییات دقیقی مثل آپشن‌های خودرو، تعداد تولید روزانه آن و همچنین قیمت آن به زودی منتشر خواهد کرد.

آنچه تاکنون از طرف این شرکت اعلام شده است این است که Lucid Air قرار است با باطری100 کیلوواتی که مشتریان می‌توانند 130 کیلوواتی را نیز انتخاب نمایند به بازار عرضه خواهد شد. این باطری در هر 400 مایل نیاز به شارژ مجدد دارد.

مدیر عامل شرکت لوسید موتور، پیتر رالینسون در گزارشی به این موضوع اشاره کرده است که اگرچه همه مردم دنیا در حال تجربه دوره‌ای از تاریخ هستند که کسی انتظار وقوع آن را نداشته است اما عزم این شرکت و کارمندان آن در تولید یک خودرو برقی منحصر به فرد بسیار جدی است و چیزی نمی‌تواند سد راه رسیدن آن‌ها به هدفشان بشود. او در ادامه گفته است مأموریت این شرکت تولید یک سدان لاکچری و آن‌ها در نزدیک‌ترین نقطه به هدف خود ایستاده‌اند.

با توجه به کاهش محدودیت‌های قرنطینه تقریباً همه کارمندان شرکت لوسید موتور به محل کار خود بازگشته‌اند. این شرکت اعلام کرده است که در دوران شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا هیچ‌کدام از کارمندان خود را از کار برکنار نکرده است و قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی حدود 700 نفر کارمند جدید استخدام کند.

سدان EV خودرو Lucid Air برای اولین بار در سال 2016 میلادی بعد از اینکه در نمایشگاه خودرو LA رونمایی شد، به بازار عرضه شد. از زمان تولید اولین مدل این خودرو تقریباً 4 سال می‌گذرد. این شرکت چالش‌های مالی زیادی را پشت سر گذاشته است و ماه ژانویه سال جاری میلادی قراردادی را برای صادرات خودرو به برخی از کشورهای اروپایی منتخب با اتحادیه اروپا منعقد کرد.

ارسال نظر