رویداد اپل 2021 را چطور نگاه کنیم؟

مراسم Unleashed اپل به زودی برگزار می‌شود و روش‌های ساده‌ای برای تماشای آن وجود دارد. حالا نوبت معرفی محصولات پرطرفداری مثل مک بوک پرو و تراشه شگفت‌انگیز M1X رسیده است!

رویداد اپل 2021 را چطور نگاه کنیم؟

رویداد اپل 2021

امروزه تماشای رویدادهای اپل بسیار ساده‌تر از قبل شده است. اگر به خاطر داشته باشید، در گذشته کاربران اندرید و ویندوز مجبور بودند از لینک‌ها یا روش‌های بی‌نام و نشان استفاده کرده تا بتوانند یک رویداد اپل را مشاهده کنند.

اما خوشبختانه این دشواری‌ها حل شده‌اند. این روزها رویدادهای بزرگ اپل به طور عمومی و برای همه قابل‌دسترس هستند و به راحتی می‌توان به تماشای آن‌ها پرداخت.

کمپانی کوپرتینویی قرار است رویداد بزرگ Unleashed را در تاریخ 18 اکتبر ساعت 10 صبح به وقت PDT (روز دوشنبه، ساعت 20:30 به وقت تهران) برگزار کند. در این مراسم بزرگ و دیدنی، لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو و بدون شک محصولات متعدد دیگری از جمله تراشه قدرتمند M1X رونمایی خواهند شد.

برای اکثر افراد، ساده‌ترین روش جهت مشاهده رویداد اپل از طریق یوتیوب است. به سبب محبوبیت اپل، این مراسم به احتمال زیاد در صفحه خانه یوتیوب به نمایش گذاشته می‌شود.

البته مراسم 18 اکتبر از طریق وب‌سایت رسمی اپل (Apple.com) نیز قابل مشاهده است.

روش دیگری نیز برای تماشای رویداد اپل 2021 وجود دارد که هیجان بیشتری را به بیننده منتقل می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن Apple TV می‌توانید مراسم 18 اکتبر را در صفحه بزرگ‌تری مشاهده کنید و از تک‌تک لحظه‌های آن لذت ببرید.

ارسال نظر