رکوردشکنی واتس اپ در شب سال نو ؛ ثبت بیش از 1.4 میلیارد تماس

رسانه کلیک – مقامات فیس بوک اخیرا از رکوردشکنی جدیدی برای واتس اپ خبر داده اند. طبق گزارش های شرکت، بیش از 1.4 میلیارد تماس صوتی و تصویری تنها در عرض یک شبانه روز از طریق این پیام رسان انجام شده است.

رکوردشکنی واتس اپ در شب سال نو ؛ ثبت بیش از 1.4 میلیارد تماس

همه گیری ویروس جدید کرونا باعث شده تا افراد رویدادها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه را به صورت آنلاین برگزار کنند. ساعات پایانی سال 2020 بود که فیس بوک از ثبت یک رکورد جدید در پیام رسان واتس اپ خبر داد. طبق گزارش های منتشر شده، لحظه تحویل سال بیش از 1.4 میلیارد تماس صوتی و تصویری از طریق این اپلیکیشن انجام شده که در تاریخ این اپلیکیشن بی سابقه بوده است. جالب آنکه تعداد تماس ها از زمان آغاز پاندمی و شروع خانه نشینی در ماه مارس نیز بیشتر بوده است.

رکوردشکنی واتس اپ در نوع خود واقعا بی نظیر است؛ اما اپلیکیشن های دیگر نیز توانسته اند در این دوران رکوردهای قابل توجهی را از خود به جای بگذارند. شمار تماس های تصویری که از طریق پیام رسان مسنجر در آمریکا گرفته شده نیز حدودا دو برابر روزهای عادی بوده است. تعداد لایوهای به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک و اینستاگرام نیز از مرز 55 میلیون عبور کرد.

طبق گفته مقامات فیس بوک، شرکت باید برای رسیدگی و کنترل اپلیکیشن های مختلف، به فکر افزایش بهره وری و توسعه زیرساخت ها باشد تا مشکلی در عملکرد برنامه ها، به ویژه در زمان پاندمی به وجود نیاید.

علیرغم معرفی چند واکسن مختلف برای ویروس COVID-19، به نظر می رسد که مردم سراسر جهان تا چند ماه همچنان درگیر پاندمی خواهند بود؛ لذا استفاده از پیام رسان ها و سایر پلتفرم های مشابه همچنان ادامه خواهد یافت. حال پرسش این است که آیا در روزهای آتی نیز شاهد ثبت رکورد جدید برای واتس اپ و دیگر برنامه ها خواهیم بود یا خیر.

ارسال نظر