پیش فروش گوشی می میکس ۴ از ۵۰۰ هزار دستگاه عبور کرد!

چند روز پیش بود که شیائومی بالاخره از گوشی پرحاشیه می میکس ۴ رونمایی کرد. حال طبق گزارشات منتشر شده گفته می‌شود پیش‌فروش این محصول توانسته است از مرز ۵۰۰ هزار دستگاه عبور کند. 

پیش فروش گوشی می میکس ۴ از ۵۰۰ هزار دستگاه عبور کرد!

طبق گزارشات منتشر شده توسط غول چینی، به نظر می‌رسد تعداد دستگاه‌های پیش‌فروش شده می میکس ۴ با شروع قیمت ۷۷۱ دلار تا به امروز توانسته است به رقم ۵۲۰ هزار دستگاه دست پیدا کند. در واقع این تعداد بالاترین رکورد فروش پرچمداران شیائومی طی سال‌های اخیر است.

با توجه به آمار بالای سفارشات به نظر می‌رسد طرفداران شیائومی برای در دست گرفتن جدیدترین پرچمدار این شرکت بسیار هیجان‌زده هستند.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود فروش می میکس ۴ طی روزهای آتی بتواند نام شیائومی را مجددا بر سر زبان رسانه‌های اروپایی بیاندازد.

طبق اعلام رسمی این کمپانی چینی گفته می‌شود پرچمدار جدید از شانزدهم آگوست به بازار عرضه خواهد شد. البته اولویت تحویل با کسانی است که می میکس ۴ را پیش خرید کرده‌اند.

این گوشی هوشمند از یک بدنه سرامیکی استفاده می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود تا وزن دستگاه کاهش پیدا کرده و در نتیجه استفاده از آن در طولانی مدت موجب خستگی دست نخواهد شد.

به گفته شیائومی جنس سرامیک بکار رفته در این دستگاه به لطف استفاده از فناوری نانو ۳۰ درصد سبک‌تر از سرامیک‌های معمول در بازار است.

از جمله مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند می‌توان به استفاده از یک پنل صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس، بکارگیری فناوری دوربین سلفی زیر صفحه نمایش (UDC)، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ سیمی ۱۲۰ وات و سرعت شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

شیائومی طی مراسم خود اعلام کرد طی ۳ سال آینده صنعت گوشی‌های هوشمند را تصاحب خواهد کرد. به نظر شما این کمپانی می‌تواند ۲ رقیب قدرتمند خود یعنی اپل و سامسونگ را برای همیشه پشت‌سر بگذارد؟

لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر