رگولاتوری از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی تقدیر کرد

رسانه کلیک - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در پیامی از تمامی خدمات دهندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تداوم ارائه خدمات به مردم در بحران کرونا تقدیر کرد.

رگولاتوری از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی تقدیر کرد

به گزارش کلیک به نقل از رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی در پیامی از تمامی اپراتورها، سازمانها و شرکتهای وابسته به وزارت ارتباطات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر ICT روستائی و ... برای تداوم ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به حساسیت شرایط موجود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت کاهش تردد عمومی بسیاری از خدمات بر بستر الکترونیکی و یا به شکل مجازی ارائه می‌شوند و تمامی دست‌اندرکاران حوزه ICT با تلاش بیشتر سعی می‌کنند پایداری ارتباطات حفظ شده و ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به شکل مطلوب تداوم داشته باشد.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: در شرایط کنونی که اجتناب از ترددهای غیرضروری یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، ارائه سرویس در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین دفاتر ICT روستائی، مردم را از مراجعه به دستگاهها و نهادهای اداری بی‌نیاز کرده است. بر همین اساس از تلاشهای تمامی همکاران در اپراتورها و دارندگان مجوز ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات که در سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر