ریزر ماوس و کیبورد غیرگیمینگ را ویژه دورکاری معرفی کرد

رسانه کلیک - ریزر که یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی مخصوص گیمرها است به تازگی از ماوس و کیبورد غیرگیمینگ رونمایی کرد تا تایپ کردن و کارکردن را در دوران دورکاری آسان‌تر کند.

ریزر ماوس و کیبورد غیرگیمینگ را ویژه دورکاری معرفی کرد

کیبورد جدید ریزر شامل سویئچ‌های مکانیکی و نارنجی رنگ است که حس کلیک کردن را به دستان افراد منتقل می‌کند. اما صدای کمتری نسبت به کیبوردهای گیمینگ دارد. این کلیدها با نور زمینه سفید رنگ روشن می‌شود و طول عمر آن‌ها را ۸۰ میلیون ضربه اعلام شده است.

پوشش نرم کلیدها یکی دیگر از ویژگی‌های جالب صفحه کلید است که به گفته ریزر باعث می‌شود کار کردن با آن برای افراد لذت‌بخش شود. قیمت این محصول ۱۴۰ دلار است که از اتصال بی‌سیم و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و حداکثر به چهار دیوایس متصل می‌شود.

کمپانی ریزر علاوه بر کیبورد از ماوسی به نام Pro Click نیز رونمایی کرد. این ماوس طراحی سازگاری با بدن دارد و کمتر افراد را خسته می‌کند. طراحی این محصول به صورتی است که مچ دست در زاویه ۳۰ درجه قرار بگیرد تا ریسک درد مچ و دست به حداقل برسد و فشار کمتری به دست برسد.

ماوس جدید هشت کلید دارد که قابل برنامه‌ریزی است و با استفاده از بلوتوث به جهار دیوایس متصل می‌شود. به گفته ریزر طول عمر این محصول ۵۰ میلیون کلیک است و شارژدهی باتری آن نیز ۴۰۰ ساعت با یک بار اعلام شده است. این محصول ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

ماوس و کیبورد غیرگیمینگ که ریزر معرفی کرده است در یک پکیج به نام Productivity Suite به دست مشتری می‌رسند. این پکیج شامل یک ماوس پد به نام Pro Glide می‌شود که با قیمتی معادل ۱۰ دلار به فروش می‌رسد. این پکیج از هم اکنون از سایت ریزر قابل خریداری است.

ارسال نظر