ریزش اتریوم به زیر 2000 دلار برای دومین بار در هفته اخیر

رسانه کلیک - طی روند نزولی اخیر بازار رمز ارزها و ریزش اتریوم به زیر 2000 دلار، ارزش کل بازار این شبکه به 226 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به بالاترین حد اخیر آن 54 درصد کاهش داشته است.

ریزش اتریوم به زیر 2000 دلار برای دومین بار در هفته اخیر

اتریوم و دیگر آلت کوین‌های بزرگ دیگر در ادامه روند نزولی ده‌روزه‌ی اخیر بازار رمز ارزها سقوط سنگینی را شاهد بودند که بیش از یک تریلیون دلار از ارزش ترکیبی آنان در بازار را کاهش داده است.
با استناد بر داده‌های ارائه‌شده توسط TradingView، اتریوم پس از 7 ماه آوریل برای دومین بار به زیر 2000 دلار ریزش داشت و به قیمت کمینه 1870 دلار رسید. پس‌ازاین ریزش اتریوم، قیمت دومین رمز ارز ازنظر ارزش بازار در مقایسه با بالاترین قیمت 4200 دلاری خود در ماه گذشته، شاهد 54 درصد کاهش بوده است.
برخی از تحلیل‌گران پس‌ازاینکه حجم زیادی از اتریوم وارد صرافی‌ها و بازارها شد و نمایانگر این بود که نهنگ‌های اتریوم آماده‌ی فروش بودند، ریزش اتریوم را پیش‌بینی کردند.
در نگاهی فراتر از نمودارها، بنیاد اتریوم به‌تازگی اعلام کرد که پس از ادغام هارد فورک برلین (Berlin Hard Fork) در ماه گذشته، یک تحدید جدی در پلتفرم قراردادهای هوشمند را حل کرده‌اند. این تحدید شبکه اتریوم را در مقابل تراکنش‌های مخرب بسیار آسیب‌پذیر می‌کرد. پس‌ازاینکه این تحدید و مسیر حمله از بین رفت و شبکه اتریوم دیگر نسبت به آن آسیب‌پذیر نبود، بنیاد اتریوم به هدف شفافیت عمومی این تحدید را آشکار کرد.
خوش‌بینی در بازار اتریوم در اکثر سال 2021 بسیار بالا بوده است؛ چراکه سرمایه‌گذاران و کاربران مشتاقانه منتظر ارتقا مهم EIP-1559 هستند. ارتقا پیشنهادی EIP-1559 که بخشی از هارد فورک لندن است، قصد دارد ساختار هزینه‌های شبکه را تغییر داده و مقدار زیادی از عدم قطعیت‌ها در هزینه‌های gas را حذف کند.

ارسال نظر