ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ همراه با یک جاروبرقی رباتیک معرفی شد

رسانه کلیک - تولیدکننده لوازم الکترونیکی هوشمند Realme در پی رویداد معرفی پرچمدار مقرون به‌صرفه‌ سری GT، از ریلمی واچ ۲ و جاروبرقی رباتیک خود رونمایی کرد. 

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ همراه با یک جاروبرقی رباتیک معرفی شد

شرکت ریلمی دیروز در جریان مراسم رونمایی از جدیدترین پرچمدار مقرون به‌صرفه خود، از دو محصول هوشمند دیگر نیز پرده برداری کرد. دو گجت دیگر شامل ریلمی واچ ۲ و جاروبرقی رباتیک این کمپانی می‌شوند.

سری جدید ساعت‌های ریلمی

پیش از این، سری دوم ساعت‌های هوشمند فقط در کشور عرضه شده بود. اما روز گذشته این رویه تغییر کرده و حالا ساعت‌های جدید در تمام نقاط جهان به فروش گذاشته خواهد شد. این سری که شامل مدل عادی و یک نسخه پرو می‌شود، طراحی بسیار مشابهی با اپل واچ دارند.

[lightgallery images="308933,308934"]

مدل پرو از قدرت بیشتری نسبت به نسخه عادی بهره برده و از یک صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچ با توان روشنایی ۶۰۰ نیت، مچ‌بند قابل جدا شدن، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب نوری، پشتیبانی از ۹۰ حالت ورزشی، گواهینامه IP68 و فناوری مکان‌یابی بهره می‌برد.

[lightgallery images="308936,308937"]

این درحالی است که نسخه عادی از صفحه نمایشی کوچک‌تر در اندازه ۱.۴ اینچ بهره برده و جای خالی سیستم مکان‌یابی در آن به خوبی حس می‌شود. دیگر مشخصات سخت‌افزاری این مدل با نسخه پرو برابری می‌کند.

قیمت نسخه پرو ۷۵ یورو و برای مدل عادی ۵۵ یورو برآورد شده است.

جاروبرقی رباتیک TechLife

این گجت در واقع یک محصول ۲ در ۱ بوده که شباهت بسیاری با جاروبرقی Roomba i7 دارد از سیستم نقشه‌برداری LiDAR بهره برده و ۳۸ سنسور با دقت بالا بصورت لحظه‌ای روی عملکرد دستگاه مدیریت دارند تا گجت بتواند بطور خودکار از موانع عبور کرده و با دقت کار خود را به پایان برساند. هم‌چنین این محصول توانایی تمیز کردن دو محل خشک یا خیس را داشته که این مسئله می‌تواند برای خریداران بسیار کاربردی واقع شود. جاروبرقی جدید ریلمی از یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپری بهره برده که با هربار شارژ می‌تواند ۳۰۰ دقیقه به کاربران خدمت‌رسانی کند.

نهایتا باید بگوییم قیمتی که برای این جاروبرقی دوست‌داشتنی اعلام شده ۲۷۹ یورو است.

ارسال نظر