احتمال رونمایی گلکسی اس ۲۱ اف ای در 8 سپتامبر

تا به حال اخبار گوناگونی درباره رونمایی گلکسی اس ۲۱ اف ای منتشر شده است. حال یکی از افشاکنندگان محبوب فضای مجازی زمان معرفی رسمی از این محصول را افشا کرده است. 

احتمال رونمایی گلکسی اس ۲۱ اف ای در 8 سپتامبر

با رونمایی جدیدترین محصولات سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۱ بسیاری امید خود را به عرضه نسخه طرفداران سری اس ۲۱ از دست دادند. اما حالا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد مشتریانش را درباره حضور این گوشی پرطرفدار ناامید کند.

البته سامسونگ دلیل عدم حضور گلکسی اس ۲۱ اف ای میان محصولات معرفی شده در مراسم برگزار شده را مشکل در تولید تراشه اعلام کرده اما با این حال برخی بر این باور بودند که دیگر خبری از نسخه طرفداران نخواهد بود.

حال یکی از افشاکنندگان جوان فضای مجازی با نام «مکس وینباخ» تصویری را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است که نشان‌دهنده میز نگهدارنده گوشی‌های یکی از فروشگاه‌های سامسونگ است. نکته‌ای که درباره تصویر وجود دارد، نام "S21 FE 5G" روی این میز است.

بنابراین به نظر می‌رسد غول کره‌ای خود را برای رونمایی از نسخه طرفداران خانواده گلکسی اس ۲۱ آماده می‌کند. اما بالاخره رونمایی در چه تاریخی انجام خواهد شد؟

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یکی از افشا کنندگان مورد اعتماد شبکه اجتماعی توییتر، گفته می‌شود این محصول در تاریخ ۸ سپتامبر کاربران را شگفت زده خواهد کرد.

البته هنوز زمان آغاز فروش گلکسی اس ۲۱ اف ای مشخص نشده است اما شایعات اخیر به بازه زمانی سپتامبر تا اکتبر به عنوان زمان رونمایی و عرضه اشاره دارند.

از جمله مشخصات کلیدی این محصول می‌توان به استفاده از یک صفحه آمولد ۶‌.۴ اینچ همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، مجموعه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی شامل لنزهای ۳۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۳۷۰ میلی آمپری اشاره کرد.

گفته می‌شود سامسونگ برای این محصول پرطرفدار برچسب قیمت پایه‌ای ۷۰۰ دلاری در نظر گرفته است. به نظر شما نسخه طرفداران سری گلکسی اس ۲۱ غول کره‌ای فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر