زمان رونمایی وان پلاس نورد ۲ مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت وان‌پلاس قصد دارد در آینده روی گوشی‌های میان‌رده خود تمرکز بیشتری داشته باشد. حال با نزدیک شدن به زمان رونمایی وان پلاس نورد ۲ هیجان طرفداران بیشتر شده است. 

زمان رونمایی وان پلاس نورد ۲ مشخص شد

کمپانی چینی وان‌پلاس از جمله تولیدکنندگان تلفن هوشمند است که توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محبوبیت جهانی دست پیدا کند.

سال گذشته این شرکت با عرضه اولین میان‌رده خود تصمیم گرفت تمرکز بیشتری روی بازار میان‌رده‌ها داشته باشد. به همین دلیل نزدیک شدن به زمان رونمایی وان پلاس نورد ۲ می‌تواند خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران این برند باشد.

البته اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصول پیشرو تقریبا بطور کامل در فضای مجازی منتشر شده و تنها مورد باقی مانده تاریخ دقیق رونمایی رسمی از این گوشی است.

در همین میان یکی از افشاکنندگان مشهور هندی تاریخ رویداد رونمایی از میان‌رده وان‌پلاس را ۲۴ جولای اعلام کرده اما هنوز نمی‌توان این زمان را تاریخ قطعی معرفی نورد ۲ دانست.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند خوش قیمت به احتمال زیاد ۱۰ روز آخر ماه میلادی جاری معرفی شوند. جالب است بدانید نسل اول این گوشی در ۲۱ جولای سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

البته یکی دیگر از مسائل نامعلوم درباره دستگاه مورد اشاره، مدل پردازنده بکار رفته در آن است. دلیل وجود ابهام در این موضوع به مشکل کمبود تراشه‌ها برمیگردد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط افشاکننده هندی، میان‌رده جدید از یک صفحه اولد ۶.۴۵ اینچ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰، باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر، مجموعه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی شامل لنزهای ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه رام و ۸ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد گوشی جدید جایگزینی مناسب برای مدل N10 باشد تا بتواند با قیمتی شگفت‌انگیز، امکاناتی بسیار خوب را به کاربران ارائه دهد.

آیا برای خرید این گوشی مورد انتظار آماده هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر