زمان رونمایی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ احتمالا سوم آگوست باشد

رسانه کلیک - خبر به تعویق افتادن تولید نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۱، بسیاری از کاربران را ناامید کرد. این درحالی است که زمان رونمایی گلکسی زد فولد ۳ احتمالا سوم آگوست باشد. 

زمان رونمایی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ احتمالا سوم آگوست باشد

به تازگی یکی از افشاکنندگان مورد اعتماد آلمانی با نام مکس وینباخ زمان رونمایی گلکسی زد فولد ۳ و فلیپ ۳ را اعلام کرده است که گفته می‌شود در کنار این دو دستگاه، از واچ ۴ نیز رونمایی خواهد شد. تاریخ احتمالی برگزاری این مراسم، سوم آگوست اعلام شده است.

البته تاریخ اعلام شده توسط این افشاکننده مستقیما به تاریخ کنفرانس Unpacked اشاره‌ای ندارد. اما با توجه به اعداد استفاده شده در توییت رمزی مکس، به نظر می‌رسد که منتسب به زمان برگزاری این مراسم باشند. سال گذشته نیز از نوت ۲۰ در پنجم آگوست رونمایی شد. بنابراین احتمال درست بودن تاریخ اعلام شده برای رونمایی از دستگاه‌های جدید بسیار زیاد است.

با توجه به خالی بودن جای نوت ۲۱ در محصولات پیش روی این غول کره‌ای، به نظر می‌رسد که دستگاه‌های تاشوی مورد انتظار سامسونگ قرار است جایگزینی قدرتمندی برای سری نوت باشند.

بعلاوه افشاکننده دیگری با نام جان پروسر ادعا کرده است که واچ ۴ سامسونگ از یازدهم آگوست در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که این تاریخ، یک هفته بعد از زمانی احتمال مراسم Unpacked است. البته گفته می‌شود که گوشی‌های تاشوی این کمپانی از ۲۷ آگوست در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

از طرفی یک رسانه کره‌ای اعلام کرده است که سامسونگ از دو دستگاه تاشوی خود در ماه جولای رونمایی خواهد کرد. بنابراین هنوز زمان دقیقی برای عرضه محصولات مورد اشاره به بازار وجود ندارد. اما مکس وینباخ معمولا سابقه خوبی در زمینه افشای اطلاعات دارد و می توان به گفته‌های او اطمینان کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات جدید سامسونگ باید اندکی بیشتر منتظر اعلامیه رسمی این شرکت باشیم. آیا برای خریداری این محصولات آماده هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر