زمان قطعی رونمایی آیفون ۱۳ افشا شد

امروز جان پروسر افشا کننده محبوب محصولات اپل با اشتراک گذاری یک پست در توییتر اطلاعاتی درباره زمان دقیق رونمایی از سری آیفون ۱۳ در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده است. 

زمان قطعی رونمایی آیفون ۱۳ افشا شد

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط افشا کننده مورد اعتماد محصولات اپل، اعلام شده است سری آیفون ۱۳ همراه ایرپاد ۳ در تاریخ ۱۴ سپتامبر رسما رونمایی خواهند شد.

بنابراین به نظر می‌رسد غول فناوری آمریکایی قصد دارد برنامه رونمایی از آیفون‌های خود را به زمان سابق بازگرداند. در این صورت می‌توان گفت تا زمان برگزاری مراسم اپل تقریبا ۲ هفته فاصله داریم.

با توجه اخبار گوناگون افشا شده از سری جدید محصولات اپل گفته می‌شود این کمپانی از انتشار اطلاعات پیش از رونمایی رنج می‌برد و هنوز نتوانسته است اشخاص خاطی را شناسایی کند. بطور کلی می‌توان گفت این مسئله کمپانی اپل را با چالش‌های مختلفی همراه کرده است.

زمان رونمایی و پیش‌فروش سری آیفون ۱۳

اگر بخواهیم اطلاعات منتشر شده توسط جان پروسر را مبنا قرار دهیم می‌توان گفت محصولات جدید کمپانی اپل سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه بطور رسمی رونمایی خواهند شد. البته آقای پروسر منبع دقیقی برای اطلاعات خود منتشر نکرده است.

درباره زمان شروع پیش‌فروش نیز اعلام شده است ۲۶ شهریور وب‌سایت اپل پذیرای علاقه‌مندان و خریداران خواهد بود. بعلاوه گفته می‌شود فروش جهانی سری آیفون ۱۳ از ۲ مهرماه آغاز می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود آیفون ۱۳ همراه تغییرات چشم‌گیری نسبت به نسل قبلی خود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

از جمله این تغییرات کلیدی می‌توان به پشتیبانی صفحه نمایش از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، احتمال بازگشت تاچ آی‌دی و انتقال آن به زیر صفحه نمایش، بهبود عملکرد دوربین و اضافه شدن ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید اشاره کرد.

به نظر شما شرکت اپل می‌تواند فروش خوبی را برای آیفون‌های پیشرو تجربه کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر