ساعت های جدید هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می‌شوند

رسانه کلیک - بسیاری از محصولات جدید هواوی از جمله تبلت ها و ساعت های هوشمند با سیستم عامل انحصاری این کمپانی یعنی HarmonyOS عرضه می‌شوند.

ساعت های جدید هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می‌شوند

کمپانی چینی هواوی در رویداد HarmonyOS روز گذشته، از دستگاه‌های متعددی رونمایی کرد که از سیستم عامل جدید انحصاری این شرکت استفاده می‌کنند. دو تبلت پریمیوم MatePad جزء این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند. هواوی همچنین از دو ساعت هوشمند جدید، به نام Watch 3 و Watch 3Pro رونمایی کرد که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برند. بد نیست بدانید که زمان زیادی (حدودا سه سال) از آخرین عرضه ساعت هوشمند با برند هواوی (سری GT) می‌گذرد.

در ادامه، با بررسی مشخصات ساعت های هوشمند هواوی همراه ما باشید.

ساعت Huawei Watch 3

نسخه استاندارد ساعت های جدید هواوی به نام واچ 3 با شکلی دایره‌وار، دارای صفحه شیشه‌ای منحنی و قاب استیل ضدخش 316L است. این دستگاه به نمایشگر آمولد 1.43 اینچی مجهز بوده و حداکثر روشنایی آن به 1000 نیت می‌رسد.

این ساعت از یک تاجک چرخنده 3 بُعدی جدید استفاده می‌کند که طبق گفته‌های کمپانی چینی، قادر به سنجش سطوح مختلف فشار و ارائه فیدبک هپتیک در پاسخ به ورودی کاربر است. نسخه استاندارد با چهار طراحی مختلف عرضه می‌شود؛ اکتیو با بند لاستیک، کلاسیک با بند چرمی، الیت با بند فلزی و یک نوع کلاسیک دیگر با بند میلانیز.

ساعت هوشمند هواوی واچ 3 به سنسورهای متعددی مجهز شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2، سنسور دمای پوست، سنسور نور پیرامون و غیره اشاره کرد. این دستگاه می‌تواند زمان خواب کاربر را ردیابی کرده و سطح استرس کاربر را مورد سنجش قرار دهد. ساعت پریمیوم جدید هواوی از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی استفاده می‌کند.

نوع پردازنده Watch 3 هنوز مشخص نیست. با این حال، پشتیبانی eSIM با فناوری 4G، بیش از 100 حالت ورزشی، GPS داخلی، مقاومت در برابر آب (5ATM) و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم جزء ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌آیند.

هواوی ادعا می‌کند که باتری به‌کاررفته در نسخه معمولی در حالت هوشمند تا 3 روز دوام می‌آورد. البته ماندگاری این باتری در حالت Ultra-Long به 14 روز می‌رسد.

ساعت هوشمند Huawei Watch 3 Pro

یکی دیگر از ساعت های جدید هواوی با پسوند پرو عرضه می‌شود. این دستگاه کم و بیش شبیه به نسخه عادی است، اما طراحی پریمیوم و ماندگاری باتری بیشتری دارد. این ساعت از جنس تیتانیوم بوده و شیشه یاقوتی آن از نمایشگر محافظت می‌کند. طبق ادعای هواوی، ساعت واچ 3 پرو در صورت فعال بودن 4G تا 5 روز و در حالت صرفه‌جویی در باتری تا 21 روز شارژ می‌ماند!

ساعت Watch 3 هواوی در تاریخ 11 ژوئن با قیمت ابتدایی 2600 یوان (حدود 410 دلار) در چین عرضه می‌شود. در همین حال، نسخه پرو با قیمت ابتدایی 3300 یوان (حدود 515 دلار) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هنوز صحبتی از عرضه محصولات جدید در بازارهای جهانی به میان نیامده است.

ارسال نظر