ساعت هوشمند رد مجیک با بندهای فولادی ضد لک از راه رسید!

رسانه کلیک - نسخه جدید ساعت هوشمند رد مجیک (Red Magic) با بندهای فولادی ضد لک و قابلیت ارتجاعی قابل تنظیم، چندی پیش به دنیا معرفی شد.

ساعت هوشمند رد مجیک با بندهای فولادی ضد لک از راه رسید!

شرکت نوبیا چندی پیش و طی یک کنفرانس مطبوعاتی در چین، از گوشی RedMagic 6R و نسخه فولادی ساعت هوشمند رد مجیک (با قیمت تقریبی 94 دلار) رونمایی کرد.

به نقل از Gizmochina ، ساعت جدید دارای بند فولادی و ضد لک است. قابلیت ارتجاعی قابل تنظیم و بافت منحصر به فرد این بندها، رد مجیک را از نسخه قبلی متمایز می‌کند. این ساعت هوشمند از نمایشگر امولد 1.39 اینچی با چگالی پیکسل 454 ppi بهره می‌برد و مانند اغلب محصولات مشابه در بازار، دارای حسگر ضربان قلب و سنسور ویژه برای تشخیص سطح اکسیژن خون است.

نسخه فولادی رد مجیک به لطف پشتیبانی از GPS می‌تواند موقعیت حقیقی کاربر را هنگام دویدن شناسایی کند. حالت‌های جدیدی نیز برای ردیابی کاربر حین فعالیت برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

این گجت جذاب مجهز به تراشه CXD5605 سونی بوده که با سایر سیستم‌های موقعیت‌یابی در جهان کاملا سازگار است. از دیگر مشخصات ساعت نوبیا می‌توان به قابلیت پشتیبانی از 16 حالت ورزشی مختلف و مقاومت در برابر آب (تا عمق 50 متری) اشاره کرد.

شایان ذکر است بسیاری از مشخصات اصلی ساعت جدید تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد. البته طول عمر باتری نسخه فولادی اندکی بیشتر بوده و طبق ادعای شرکت از 15 روز به 20 روز افزایش یافته است.

اسمارت واچ رد مجیک جدید همچنین از سیستم‌عامل بروز و قوی‌تری بهره می‌برد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نیز تقریبا مشابه نسخه قبلی و برابر با 599 یوان است.

ارسال نظر