ساعت هوشمند نویز کالرفیت اولترا به زودی در هند معرفی می‌شود

رسانه کلیک - به گزارش دهلی‌نو، کمپانی تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی هندی قرار است به زودی از ساعت هوشمند نویز کالرفیت اولترا همراه با صفحه نمایش اچ‌دی رونمایی کند. 

ساعت هوشمند نویز کالرفیت اولترا به زودی در هند معرفی می‌شود

شرکت نویز در سه‌ ماهه اول سال ۲۰۲۱ توانست ۲۶.۷ درصد از بازار گجت‌های پوشیدنی را به خود اختصاص دهد. این آمار برای یک تولیدکننده داخلی هندی بسیار رضایت‌بخش است.

این کمپانی قصد دارد تا با معرفی گجت‌های جدید سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد شرکت مورد اشاره قصد دارد با معرفی ساعت هوشمند نویز کالرفیت اولترا طرفداران خود را شگفت‌زده کند.

با انتشار تبلیغ این ساعت هوشمند در وب‌سایت آمازون هند، ظاهر مربع شکل آن به نمایش گذاشته شده است.

طبق فهرست منتشر شده از مشخصات این محصول، به نظر می‌رسد ساعت جدید از یک صفحه نمایش لمسی ۱.۷۵ اینچ اچ‌دی بهره می‌برد. اندازه صفحه نمایش گجت مورد اشاره در واقع ۷۸ درصد بزرگ‌تر از مدل پیشین بوده و این مسئله برای علاقه‌مندان به حوزه فناوری هند می‌تواند امری هیجان‌انگیز به حساب آید.

طبق اطلاعات منتشر شده، بدنه گجت پوشیدنی پیشرو از جنس آلومینیوم بوده و در سمت راست آن یک دکمه فیزیکی قرار گرفته است.

درحال حاضر مشخصات دیگری از ساعت جدید منتشر نشده و حتی زمان رونمایی رسمی از آن توسط کمپانی سازنده اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود با توجه به تیزر لو رفته در وب‌سایت آمازون، بزودی شاهد حضور آن در بازار هند باشیم.

جالب است بدانید اخیرا این شرکت از ساعت ColorFit Pro 3 با قیمت ۴۴۹۹ روپیه و در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی، قرمز، سبز دودی و طوسی رونمایی کرده است.

از جمله مشخصات این گجت می‌توان به حضور حسگر تشخیص ضربان قلب و اکسیژن خون، صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۱.۵۵ اینچ، استفاده از ۱۴ حالت ورزشی و سازگاری کامل با سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس اشاره کرد.

حال باید دید مدل جدید پیشرو با چه تغییراتی نسبت به ساعت قبلی روبرو خواهد شد.

ارسال نظر