تماشا کنید: نمایش 360 درجه ساعت گلکسی واچ 4 سامسونگ

رسانه کلیک - ویدیوی کوتاهی در توییتر، نمای 360 درجه ساعت گلکسی واچ 4 را به تصویر کشیده و بسیاری از مشخصات ظاهری این محصول را لو داده است.

تماشا کنید: نمایش 360 درجه ساعت گلکسی واچ 4 سامسونگ

ساعت گلکسی واچ 4

خبرچین محبوبی به نام Evan Blass (@evleaks) به تازگی یک ویدیوی کوتاه از ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک را به نمایش گذاشته است. این گجت کاربردی به احتمال زیاد در ماه اوت معرفی می‌شود.

نمایش 360 درجه ساعت جدید، بسیاری از مشخصات پیش‌بینی شده را مورد تأیید قرار می‌دهد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، واچ جدید سامسونگ به جای سیستم عامل تایزن از WearOS مبتنی بر اندروید استفاده می‌کند.

به لطف منابع و افشاگرهای متعدد، عمده اطلاعات مربوط به طراحی، ویژگی‌ها و قیمت این محصول لو رفته است. ویدیوی کوتاه ایوان بلس علاوه بر تأیید مشخصات لو رفته، به چند نکته جزئی اشاره می‌کند.

گلکسی واچ 4 کلاسیک به یک نمایشگر سوپر آمولد دایره‌ای، حاشیه قابل چرخش و بندهای سیلیکونی قابل تعویض مجهز است. همچنین به نظر می‌رسد نسخه LTE آن نیز در آینده در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

ساعت جدید سامسونگ در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید عرضه می‌شود. این محصول دارای قابلیت‌ها و سنسورهای متعددی است که برای اپلیکیشن های سلامتی و تناسب ‌اندام مورد استفاده قرار می‌گیرند. سنسورهای شتاب سنج، بارومتر، ژیروسکوپ، GPS، ناظر ضربان قلب و همین‌طور ردیاب خواب، از جمله ویژگی‌های واچ 4 هستند.

ساعت هوشمند گلکسی جدید از یک باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌گیرد و در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است. به علاوه، این دستگاه از فناوری بلوتوث 5، وای فای و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که قبلا گفته شد، ساعت‌های گلکسی واچ 4 روی سیستم عامل WearOS 3.0 به اجرا درمی‌آیند، که قابلیت‌های بهتری نسبت به تایزن دارد. علاوه بر کارایی بهبود یافته باتری، تعداد صفحات بیشتری برای ساعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

حجم ویدیو: 279.08K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 | دانلود ویدیو
ارسال نظر