سامسونگ احتمالا تولید سری گلکسی نوت را در سال 2021 ادامه نمی دهد

رسانه کلیک - احتمالا سامسونگ تولید سری گلکسی نوت را در سال 2021 متوقف خواهد کرد؛ زیرا به نظر می رسد که قصد دارد کاربران سری نوت خود را به گوشی‌های Z Fold متمایل کند.

سامسونگ احتمالا تولید سری گلکسی نوت را در سال 2021 ادامه نمی دهد

سامسونگ گلکسی S21 اولترا که احتمالا در ماه ژانویه رونمایی شود، می تواند اولین گوشی سری S این برند باشد که با پشتیبانی از قلم S Pen وارد بازار می شود. گزارش‌های اخیر همچنین ادعا کرده اند گلکسی Z Fold 3 که در نیمه دوم سال 2021 رونمایی می شود می تواند اولین دستگاه سری فولد باشد که قلم S Pen دارد.

این گزارش‌ها نشان می داد که سامسونگ ممکن است سال آینده تلفن‌های سری گلکسی نوت را تولید نکند؛ زیرا پشتیبانی از قلم S Pen در دستگاه‌های ذکر شده در دسترس خواهد بود. البته خبر متناقضی نیز دیروز در نشریه کره جنوبی منتشر شد. دیروز در وبسایت ET News مسخص شد که سامسونگ از گلکسی نوت 21 در سال آینده رونمایی خواهد کرد.

از چند سال گذشته، سامسونگ دو نسخه از گوشی پرچمدار سری نوت خود را با پشتیبانی از قلم S Pen تولید کرده است. اگرچه بر اساس گزارش جدیدی از یک منبع صنعتی گفته می شود که سامسونگ فقط یک مدل از گلکسی نوت 21 را به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی نوت 21 که سال آینده وارد بازار می شود آخرین تلفن هوشمند سری نوت خواهد بود یا خیر.

گزارش جدید ادعاهای اخیر را که گلکسی Fold 3 از S Pen پشتیبانی می کند را تایید می کند. حدس زده می شود که گلکسی Z Fold 3 یک اسلات ذخیره سازی اختصاصی برای قلم خواهد داشت و به نظر می رسد که این غول فناوری کره جنوبی قصد دارد کاربران نوت خود را به سمت گوشی‌های Z Fold خود بکشاند.

گلکسی S21 و گلکسی S21 + ممکن است از قلم S Pen پشتیبانی نکنند. گفته می شود گلکسی S21 اولترا با پشتیبانی از قلم عرضه می شود ولی بعید به نظر می رسد که یک اسلات ذخیره سازی برای قلم در بدنه گوشی قرار داده شود. معمولا سامسونگ گوشی‌های سری نوت خود را در نیمه دوم سال معرفی می کند؛ پس بهتر است منتظر گزارش‌های بیشتر باشیم تا اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی نوت 21 بدست آوریم.

ارسال نظر