سامسونگ این هفته دستگاه‌ تاشونده جدید خود را به نمایش‌ می گذارد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان دستگاه‌های تاشو،‌ این هفته قصد دارد از جدیدترین دستگاه تاشو و رول‌شونده خود رونمایی کند.

سامسونگ این هفته دستگاه‌ تاشونده جدید خود را به نمایش‌ می گذارد

بدون شک شرکت سامسونگ یکی از پیشروترین کمپانی‌ها در زمینه تولید دستگاه‌ تاشونده شناخته می‌شود. این شرکت برای رقابت در این بازار، چند دستگاه مهم را عرضه کرده است تا تفاوت خود نسبت به دیگر رقبا را به خوبی نشان دهد. بنابراین، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود که ببینیم سامسونگ چه دستگاه دیگری را به همگان معرفی می‌کند.

بخش سامسونگ دیسپلی (Display) این شرکت قصد دارد در نمایشگاه آنلاین Display Week 2021، مدل‌های جدید دستگاه‌ تاشونده خود را به نمایش بگذارد. این نمایشگاه، از روز ۲۶ اردیبهشت تا روز ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. نمایشگاه Display Week 2021 به تکنولوژی‌های نمایشی مانند صفحه‌های نمایش، LEDها و دیگر فناوری‌های تصویری اختصاص دارد.

سامسونگ طراحی‌های جدیدی را از دستگاه‌های تاشو و رول شونده در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت. این دستگاه‌ها شامل یک تلفن تاشو S شکل (یا تاشوی Z شکل)، یک تلفن قابل چرخش شبیه دستگاه لغو شده LG، یک صفحه نمایش تاشوی ۱۷ اینچی و یک دوربین زیر نمایشگر لپ‌تاپ می‌شود. شما می‌توانید تصاویر مربوط به این نمایشگرها را در پایین مشاهده کنید:


  • دستگاه‌ تاشونده

  • دستگاه‌ تاشونده

  • دستگاه‌ تاشونده

دستگاه تاشونده S‌ شکل، در حالت باز شده دارای یک صفحه نمایش ۷.۲ اینچی خواهد بود. اما با بسته شدن این دستگاه، شکل آن مشابه دستگاه‌های استاندارد هوشمند خواهد شد. هنگام باز شدن صفحه، یک قاب ضخیم در سمت چپ دستگاه به وجود می‌آید که روی این صفحه دوربین تعبیه شده است. همچنین، این قاب برای در دست گرفتن این دستگاه تاشونده ایجاد شده است.

با توجه به تصاویر مفهومی ارائه شده، سامسونگ دیسپلی دستگاهی مشابه دستگاه LG ارائه خواهد کرد. این صفحه از سمت راست باز می‌شود و تمامی مشخصات خود را روی صفحه نمایش ایجاد می‌کند.

به نظر می‌رسد نمایشگر تاشوی ۱۷ اینچی تجربه جدیدی از صفحه‌های نمایشی تاشو را ارائه خواهد داد. سامسونگ دیسپلی درباره این دستگاه بیان کرده است که این صفحه نمایش در حالت بسته نسبت 4:3 دارد. هنگامی که صفحه باز می‌شود، صفحه به یک مانیتور بزرگ تبدیل خواهد شد.

در آخر، یکی از اعضای سامسونگ دیسپلی درباره دوربین زیر نمایشگر توضیح داده است. وی بیان کرد دوربین سلفی زیر نمایشگر دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ جایگذاری شده است. این صفحه از یک فناوری استفاده می‌کند که میزان انتقال تصویر به نمایشگر را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود دوربین در زیر نمایشگر فعال شود.

طراحی‌های جدید شرکت سامسونگ بسیار جاه‌طلبانه و جذاب هستند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ چگونه این نمایشگر‌های تاشو را در نمایشگاه Display Week ارائه خواهد داد.

ارسال نظر