سامسونگ تولید گوشی‌های گلکسی نوت 20 را کاهش داد

رسانه کلیک - به علت این که فروش گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 20 مانند گلکسی S20 مطابق با انتظارات این شرکت پیش نرفته است  سامسونگ مجبور به کاهش تولید این سری شده است.

سامسونگ تولید گوشی‌های گلکسی نوت 20 را کاهش داد

اوایل امسال سامسونگ از سری گوشی های پرچمدار گلکسی S20 رونمایی کرد اما فروش این گوشی‌ها مطابق با انتظارات این شرکت پیش نرفت. حتی راهکارهایی که این شرکت برای فروش در دوران پاندمی کرونا اتخاذ کرد نیز به اندازه کافی موثر نبودند.

اخیرا، این غول فناوری کره جنوبی از خط تولید گلکسی نوت 20 رونمایی کرده است و با وجود این که گلکسی S20 فروش خیلی خوب نداشت، این شرکت انتظار دارد که از گوشی گلکسی نوت20 استقبال بهتری شود و فروش کم گلکسی S20 جبران شود.

اما گزارشی جدید نشان داده است که سامسونگ تولید سری گلکسی نوت 20 را نیز کاهش داده است چراکه فروش این گوشی‌ها نیز مطابق با انتظارات این شرکت پیش نرفته است.

این گزارش نشان می دهد که سامسونگ قصد داشت 900000 واحد از نوت 20 را تا اکتبر تولید کند ولی الان تنها 600000 واحد تولید کرده است و این تنها 70 درصد از چیزی است که این شرکت برای آن برنامه ریزی کرده بوده است.

نسبت تولید گلکسی نوت 20 به گلکسی نوت 20 اولترا یک به دو بوده و این نشان دهنده این است که کاهش نرخ تولید نوت 20 در مقایسه با نوت 20 اولترا خیلی زیاد بوده است.

این شرکت همچنین در حال تلاش است تا تولید نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسیS21 را از ماه آینده شروع کند و قصد دارد در ابتدا دو میلیون واحد از این گوشی ها تولید کند.

سامسونگ اخیرا در یک گزارش رسمی از سومین فصل امسال اعلام کرده است که فروش گوشی‌های هوشمند نسبت به فصل گذشته 50 درصد افزایش پیدا کرده است اما این افزایش بیشتر به دلیل فروش خوب گوشی های ارزان قیمت و میان رده بوده و ارتباطی با گوشی های پرچم‌دار این شرکت ندارد.

ارسال نظر