سامسونگ خطوط تولید موبایل در هند را افزایش می‌دهد

رسانه کلیک - در سال‌های اخیر سامسونگ خطوط تولید موبایل را در هند افزایش داده است. این کمپانی باز هم قصد دارد قسمت زیادی از خطوط تولید موبایل را از ویتنام و کشورهای دیگر به هند منتقل کند.

سامسونگ خطوط تولید موبایل در هند را افزایش می‌دهد

سامسونگ یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید گوشی‌همراه را در یکی از شهرهای هند تاسیس کرده است. طبق گزارش روزنامه هندی سامسونگ می‌خواهد تلفن‌همراه‌هایی با ارزش بیش از ۴۰ میلیارد دلار را در هند تولید کند.

طبق این طرح شرکت‌هایی که با قیمت ۱۵۰۰۰ روپیه هند یعنی حدود ۲۰۰ دلار یا بیشتر گوشی‌های خود را در هند به فروش می‌رسانند می‌توانند حدود ۶ درصد تشویقی روی فروش بیشتر همه گوشی‌هایی در این بازه قیمتی که ساخت هندوستان هستند دریافت کنند.

طبق گزارش یک روزنامه هندی ، افزایش انتقال خط تولید موبایل، کشورهای دیگر تولیدکننده مانند ویتنام را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد به زودی گوشی‌هایی به ارزش ۴۰ میلیارد دلار در هند تولید کند. همچنین ارزش موبایل‌های ۲۰۰ دلاری بیش از ۲۵ میلیارد دلار اعلام شده است.

به دلیل دستمزدهای بالای کارگران در کره جنوبی این کمپانی قصد دارد خطوط تولید موبایل را در کره کاهش دهد. طبق برآوردهای تحلیل‌گران صنعت حدود ۵۰ درصد گوشی‌های سامسونگ در کشور ویتنام تولید می‌شوند. علاوه بر آن سامسونگ در کشورهای برزیل و اندونزی نیز کارخانه تولید گوشی را تاسیس کرده است.

سامسونگ قصد دارد تلویزیون‌هایی را که در بازار هند فروخته می‌شوند در همین کشور تولید کند. به همین علت می‌خواهد کارخانه تولید نمایشگر موبایل را نیز در هندوستان تاسیس کند. اپل نیز به عنوان رقیب اصلی سامسونگ می‌خواهد خطوط تولید موبایل را در هند افزایش دهد. ابتدا خطوط تولید آیفون‌های قدیمی و ارزان قیمت‌تر توسط کمپانی کوپرتینویی به هند انتقال داده می‌شوند و در ادامه محصولاتی مثل آیفون XR و آیفون ۱۱ نیز در این کشور تولید خواهد شد.

ارسال نظر