سامسونگ در حال کار بر تولید سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی خود است

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ برای کمک به رفع افت کیفیت بزرگ‌نمایی در ضبط ویدیوهای 4K خود تصمیم به تولید سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی گرفته است.

سامسونگ در حال کار بر تولید سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی خود است

به گفته یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی، که به نظر می‌رسد ارتباطات داخلی بسیار خوبی با شرکت سامسونگ داشته باشد، این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی خود است. این افشاگر برای اثبات ادعای خود، آنچه را که به نظر می‌رسد اسلایدی از یک سند یا ارائه داخلی باشد را به اشتراک گذاشته است. این سند به نظر معتبر و قابل اعتماد است.

سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی سامسونگ

با کمال تعجب، این سند تصویری اطلاعات زیادی را افشا می‌کند، از برخی مشخصات اصلی گرفته تا انگیزه سامسونگ برای کار روی این پروژه. این افشا کننده معتقد است بر اساس سند تصویری این غول تکنولوژی، با توجه به مشکل‌های سیستم‌های ضبط فیلم 4K و 8K ، سامسونگ می‌خواهد با سنسور بزرگتری این مشکل را حل کند. و در نتیجه ساخت این سنسور، امکان بزرگنمایی برای فیلم‌های 4K و 8K بدون اینکه کیفیت خیلی زیاد آن‌ها را به خطر بیندازد، فراهم می‌شود.

البته باید توجه داشت که سنسور ISOCELL 600MP به همین زودی عرضه نخواهد شد زیرا سامسونگ ابتدا باید مشکل برآمدگی دوربین را حل کند. یک سنسور بزرگ 1/0.57 تقریباً باید 12 درصد از پنل پشتی گوشی را بگیرد و حدود 22 میلیمتر نیز بیرون زده باشد. در هر حال اکنون صحبت ما در مورد یک سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر است پس ایجاد چنین برآمدگی کاملا محتمل است و سامسونگ باید برای استفاده از این سنسور‌ها فکری برای رفع این مشکل کند.

ارسال نظر