سامسونگ در فروش موبایل‌های خود، رشد 51 درصدی داشته است

رسانه کلیک - به گفته سامسونگ، این شرکت در تجارت گوشی‌های خود بعد از افتی که در سال 2019 تجربه کرد الان به شدت رشد کرده است و این یه خاطر رونمایی از دستگاه‌های پرچمدار خود است. از جمله گوشی‌های پرچمدار سامسونگ می توان به گلکسی نوت 20 و Z Fold 2 اشاره کرد که تقاضا برای آن‌ها بسیار زیاد است. 

سامسونگ در فروش موبایل‌های خود، رشد 51 درصدی داشته است

از جمله گوشی‌های پرچمدار سامسونگ می توان به گلکسی نوت 20 و Z Fold 2 اشاره کرد که تقاضا برای آن‌ها بسیار زیاد است.

همچنین سامسونگ به سرمایه گذاران اعلام کرده بود که انتظار یک سود زیاد در سه ماهه سوم سال 2020 را دارد و الان نتایج دقیق نشان می دهد که سود عملیاتی در بخش موبایل 51 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

سامسونگ همچنین در تجارت نمایشگر‌های خود نیز رشد داشته است. (صفحه نمایشگرهایی مثل نمایشگر OLED که در خط تولید آیفون 12 به کار می رود.)، همچنین در بخش چیپست‌ها که در گوشی‌ها و سرورها به کار برده می شود و به قدرت کارت گرافیکی در GPU و کنسول‌های بازی جدید کمک می کند، رشد داشته است. با توجه به همه این موارد به طور کلی، سود عملیاتی این شرکت 9.27 ترلیون وون یا 8.2 میلیارد دلار رشد داشته است و این یعنی 52 درصد بیشتر از سه ماه سوم سال 2019.

با این وجود CNBC و بلومبرگ به این شرکت درباره کاهشی که در چهارمین فصل امسال به خاطر افزایش رقابت موبایل‌ها و کاهش سفارشات برای حافظه سرورها به وجود می آید، هشدار می دهند.

از طرف دیگر این شرکت برنامه دارد تا توجه بیشتری به شبکه 5G و فناوری نمایشگرهای پیشرفته مثل گوشی‌های تاشو داشته باشد و برنامه دارد که نمایشگرهای تلویزیون‌های خود را در سال 2021 با تکنولوژی نقطه کوانتومی جدید رونمایی کند.

ارسال نظر