سامسونگ دکس حالا بصورت بیسیم برای کاربران سری گلکسی اس ۲۱ قابل استفاده است

رسانه کلیک - زمانی که سامسونگ دکس در نسخه ۲.۵ رابط کاربری این شرکت اضافه شد، کاربران زیادی شگفت زده شدند. حال این ویژگی بصورت بیسیم بر روی خانواده اس ۲۱ قابل استفاده است.

سامسونگ دکس حالا بصورت بیسیم برای کاربران سری گلکسی اس ۲۱ قابل استفاده است

سامسونگ دکس از زمان رونمایی گلکسی نوت ۲۰ همراه با رابط کاربری ۲.۵ به این گوشی اضافه شد و کاربران زیادی را شگفت زده زیرا آنها امکان استفاده از آن را بصورت بیسیم بر روی تعداد محدودی از مانیتور و تلویزیون ها داشتند. البته امکان استفاده از این ویژگی بصورت سیمی در پرچمدار قبلی سامسونگ نیز فراهم بوده است. حال این رویه، با وجود نسخه ۳.۱ رابط کاربری سامسونگ و در گوشی های سری گلکسی اس ۲۱، تغییر کرده است. برای استفاده از این ویژگی، ابتدا از بروز بودن برنامه دکس گوشی خود اطمینان حاصل کنید. سپس بر روی میانبر دکس که در نوار اعلانات گوشی خود دارید کلیک کنید. حال سیستمی که قصد اتصال به آن را دارید را در لیست پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. حال یک پیام مبنی بر اجازه اتصال بر روی مانیتور یا تلویزیون خود دریافت میکنید که با دادن دسترسی به آن، اجازه استفاده از دکس را به تلویزیون خود می دهید. حال شما میتوانید از تمام قابلیت های دکس بدون نیاز به هیچ کابلی استفاده کنید. البته نکته قابل توجه درباره اتصال بیسیم دکس این است که اتصال شما محدود به کیفیت ۱۰۸۰ میشود و مناسب برای بازی کردن نیست.

اما شما می توانید برای کار های روزمره خود و... به راحتی از این قابلیت استفاده کنید. برای بازی کردن هم بهترین راه اتصال سیمی گوشی به دستگاه مورد نظر است تا کارها بدون هیچ افت کیفیت و سرعتی قابل انجام باشند.

متاسفانه فعلا قابلیت استفاده از اس‌پن در این حالت وجود ندارد البته که شما در زمان اتصال می توانید از گوشی خود بصورت معمولی استفاده کنید اما هنوز این قابلیت نیاز به بهبود های بیشتری دارد. زیرا با وجود پردازنده های قدرتمند ۵ نانومتری جدید اسپندراگن یا اگزینوس، قابلیت های زیادی هستند که امکان استفاده از آنها در این نوع پردازنده ها وجود دارد. اما فعلا قابلیت استفاده از اس‌پن برای طراحی بصورت همزمان در هنگام استفاده از دکس وجود ندارد که البته امکان اضافه شدن آن توسط یک بروزرسانی نرم افزاری نیز وجود دارد.

درحال حاضر، برای استفاده از این امکانات شما نیازمند داشتن یکی از اعضای خانواده اس ۲۱ هستید. اما اینکه آیا این ویژگی جذاب بصورت نرم افزاری به سایر گوشی های شرکت سامسونگ اضافه شود، سوالی است که بزودی به آن پی خواهیم برد.

آیا تا به حال از این قابلیت استفاده کرده اید؟

لطفاً تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر