سامسونگ و هواوی، محبوب ترین برندها در کافه بازار!

رسانه کلیک - گزارش فصل بهار ۹۸ توسعه‌دهندگان کافه بازار منتشر شد. در این گزارش، توسعه‌دهندگان هر استان که پرنصب‌ترین برنامه‌ها را تولید کرده‌اند به تفکیک استانی معرفی شده‌اند.

سامسونگ و هواوی، محبوب ترین برندها در کافه بازار!

جالب ترین مبحثی که در این گزارش فصلی دیده می شود این است که برای چهل میلیون کاربر کافه بازار، سامسونگ با ۶۲,۶۸ درصد و هواوی با ۲۲,۳۶ درصد محبوب‌ترین برندهای گوشی بوده‌اند. ۰,۲۵ درصد از چهل میلیون کاربر کافه بازار (حدود ۱۰۰ هزار نفر) از گوشی‌های GLX استفاده می‌کنند.

کافه بازار

در ادامه این گزارش دیده می شود که ۴ دسته بازی امتیازی، آموزشی، ورزشی و تفننی جایگاه اول تا چهارم بیشترین رشد در نصب فعال برنامه و بازی را از آن خود کرده اند.

در قسمتی از این گزارش عنوان شده که بالاترین میزان خرید برنامه ها، ساعت 12 تا یک ظهر است و بازی ها بیشترین میزان خرید را در ساعت 9 تا ده شب به دست آورده اند.

سهم درآمدی بیشتر از سمت کاربران جدید کافه بازار را خبرها و نشریات که در دسته برنامه ها قرار دارند، به دست آورده اند. این در حالی است که کاربران قدیمی کافه بازار بیشترین رغبت خرید را نسبت به استراتژی که در دسته بازی هاست، نشان داده اند.

کافه بازار

در قسمتی از این گزارش بیشترین تمایل به نصب برنامه های هر دسته در بین استان های کشور به این شکل توصیف شده است: آب و هوا در استان گلستان، رفت و آمد و خرید در تهران ، مذهبی و آشپزی و رستوران در قم، پیام رسان ها در اصفهان، سیر و سفر و دارو و درمان در خراسان، کسب و کار سرگرمی در فارس، شبکه های اجتماعی در هرمزگان، ابزارها در آذربایجان شرقی، سبک زندگی در زنجان، آموزش و کتاب ها و منابع در کردستان، ورزش و تغذیه سالم و موسیقی و صدا در کرمانشاه، عکاسی و کاربردی، امورمالی، شخصی سازی و ویدئو و رسانه در کهگیلویه و بویراحمد و در نهایت خبرها و نشریات در بوشهر بیشترین تمایل نصب را داشته اند.

شایان ذکر است؛ در این گزارش به موضوعات جدیدی از جمله هزینه تبلیغات در جست‌وجوی بازار هم پرداخته شده است.

ارسال نظر