سامسونگ گوشی‌های هوشمند تاشو خود را باریکتر و سبکتر می‌کند

رسانه کلیک - سامسونگ قصد دارد گوشی‌های هوشمند تاشو جدید خود را باریکتر و سبکتر کند و امسال نیز با رونمایی از گوشی هوشند تاشو خود به سمت این هدف حرکت کرد.

سامسونگ گوشی‌های هوشمند تاشو خود را باریکتر و سبکتر می‌کند

سامسونگ یکی از سازندگان اصلی گوشی‌های هوشمند است که گوشی هوشمند تاشو را به بازار عرضه کرده است. این شرکت سال گذشته اولین دستگاه تاشو را به بازار عرضه کرد و اکنون در حال کار روی نسل سوم این گوشی‌های هوشمند تاشو است. این نشان می دهد که شرکت سامسونگ در مورد این دسته از محصولات کاملا جدی است و برای آینده برنامه‌ای دارد.

در همین راستا، در مجمع سرمایه گذاران 2020 سامسونگ، مدیر اجرایی سامسونگ موبایل، لی ژونگمین بیان کرد این شرکت اکنون قصد دارد که بازار گوشی‌های هوشمند را از "رقابت بر سر سهام" به سمت "رقابت افزاینده" سوق دهد. او در مورد گوشی هوشمند تاشو آینده این شرکت گفت که یک سری کاملا جدید در راه است. همچنین برنامه‌های آینده این غول کره جنوبی را برای گوشی‌های هوشمند تاشو فاش کرده است.

در حال حاضر، وزن سامسونگ گلکسی Z Fold 2 حدودا 282 گرم است و ضخامت آن هنگام جمع شدن، حدودا 16/9 میلی‌متر است. این شرکت قصد دارد در آینده این گوشی‌های تاشو را نازکتر و سبکتر کند. او اضافه کرد که در حال حاضر مشتریان به دلیل جدید بودن این گوشی‌ها آن‌ها را خریداری می‌کنند و شرکت قصد دارد تمرکز بیشتری بر قابلیت حمل، طراحی و بهره‌وری آن‌ها داشته باشد.

سامسونگ در حال حاضر در تلاش است تا به این هدف برسد. دستگاه تاشو این شرکت که امسال رونمایی شده است، شیشه فوق نازک (UTG) دارد که بهینه سازی تصویر بهتر و دوام بیشتری را ارائه می دهد. همچنین تغییراتی در طراحی آن ایجاد شده است؛ برای مثال در قسمت لولا از ورود گرد و غبار جلوگیری می شود.

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و پیش بینی می شود در آینده شاهد طراحی شگفت انگیز این گوشی ها باشیم. برای مثال کانسپت تلفن هوشمند اوپو X 2021 که به تازگی به نمایش گذاشته شده است، نشان می دهد که این گوشی یک نمایشگر قابل گسترش دارد و این گفته را تایید می کند.

ارسال نظر