سرفیس دوئو به دلیل کمبود موجودی فقط در ایالات متحده عرضه می‌شود

رسانه کلیک - ردموندی‌ها به دلیل کمبود موجودی قصد دارند سرفیس دوئو را فقط در ایالات متحده عرضه کنند. این محصول تا پایان ۲۰۲۰ به سایر کشورها عرضه نمی‌شود.

سرفیس دوئو به دلیل کمبود موجودی فقط در ایالات متحده عرضه می‌شود

مایکروسافت در ماه گذشته اعلام کرده بود که سرفیس دوئو ابتدا در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود. اما ردموندی‌ها مشخص نکرده بودند که این گوشی هوشمند چه زمانی وارد بازار سایر کشورها می‌شوند. در حال حاضر گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد مایکروسافت تا پایان سال ۲۰۲۰ قصد ندارد سرفیس دوئو را وارد بازار موبایل کند.

اگر از علاقه‌مندان به خرید سرفیس دوئو هستید و خارج از خاک آمریکا زندگی می‌کنید، برای به‌دست‌آوردن گوشی تاشوی ردموندی‌ها باید تا سال ۲۰۲۱ صبر کنید. درحال‌حاضر، علاقه‌مندان به خرید سرفیس دوئو در خاک آمریکا می‌توانند با پرداخت ۱،۳۹۹ دلار اقدام به پیش‌خرید محصول جدید ردموندی‌ها کنند و در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) نیز از دارندگان گوشی تاشوی جدید مایکروسافت باشند.

چنین اقدامی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. بسیاری از شرکت‌ها نتوانسته‌اند ظرفیت تولید محصولاتشان را در کارخانه‌ها به حداکثر برسانند و دلیل این امر نیز شیوع بیماری کرونا و درکنار آن، تنش‌های میان دو کشور چین و آمریکا عنوان می‌شود. بااین‌حال، گویا سران مایکروسافت دلیل دیگری نیز دارند. به‌گفته‌ی برخی از رسانه‌ها، ردموندی‌ها نمی‌خواهند تعداد بسیاری از سرفیس دوئو تولید کرده و میزان کمی از آن را بفروشند.

گویا ردموندی‌ها در مورد موفقیت این محصول در بازار دچار تردید شده‌اند و ابتدا می‌خواهند بازار ایالات متحده را آزمایش کنند؛ بازاری که اصولا به فروش به‌مراتب بیشتر محصولات گران‌قیمت و پریمیوم معروف است. از نگاه تحلیلگران، ردموندی‌ها در نظر دارند عرضه‌ی سرفیس دوئو را در خارج از خاک ایالات متحده از نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ شروع کنند.

محصول جدید مایکروسافت مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ شده و ۶ گیگابایت حافظه رم را یدک می‌کشد. علاوه بر تراشه‌ای نسبتا قدیمی، عدم برخورداری از شارژ بی‌سیم و تراشه NFC می‌تواند از ارزش خرید محصول جدید مایکروسافت بکاهد. درحالی‌که شرکت‌های مختلف آماده‌ برای عرضه‌ی محصولاتی با تراشه ۵ نانومتری در سال ۲۰۲۱ می‌شوند؛ اما مایکروسافت محصولی با تراشه‌ای قدیمی را در سال ۲۰۲۱ راهی بازارهای جهانی خواهد کرد.

ارسال نظر