عکس لپ‌تاپ‌های سرفیس 4 و سرفیس پرو 8 فاش شد

رسانه کلیک - اخیرا در توئیتی که به نظر می رسد از سمت FCC باشد تصاویری از لپ‌تاپ‌های سرفیس 4 و سرفیس پرو 8  فاش شده است و جزئیات زمان رونمایی نیز مشخص شده است.

عکس لپ‌تاپ‌های سرفیس 4 و سرفیس پرو 8 فاش شد

طرفدارن لپ تاپ‌های سرفیس شرکت مایکروسافت که امسال منتظر نسل 4 این مدل لپ تاپ‌ها بودند ناامید شدند. این شرکت خبر داده است که از سری Surface Laptop Go یک مدل مقرون به صرفه به بازار خواهد آمد. اکنون، تصور می شود که تصاویر منتشر شده در وب متعلق به سرفیس 4 و سرفیس پرو 8 هستند که جزئیات مربوط به زمان ورودشان نیز مشخص شده است.

این عکس‌ها توسط کاربری در توییتر با نام "cozyplanes" (@cozyplanes) به اشتراک گذاشته شده است و به نظر می رسد که آنها از FCC هستند. در این تصاویر سرفیس لپ تاپ 4 با رنگ مشکی نشان داده شده است و ما فقط نمای بالایی از دستگاه را می توانیم ببینیم. تصویر سرفیس پرو 8 نیز چیزهای زیادی به ما نشان نمی دهد.

با این وجود به نظر می رسد که طراحی هر دو دستگاه با مدل‌های قبلی تفاوت چندانی نداشته باشد و ممکن است طرفداران این سری از این موضوع راضی نباشند. کاربران از سرفیس 7 پرو نیز برای طراحی بدون تغییر آن نسبت به نسل‌های قبلی خود گلایه داشتند و حالا این باعث تعجب است که مایکروسافت بار دیگر با همان ظاهر قدیمی سرفیس پرو 8 را نیز تولید کرده است. امیدواریم این شرکت با عرضه رنگ‌های جدید خریداران را آرام کند.

این توییت همچنین شماره مدل این دستگاه‌ها را نیز نشان می دهد و همچنین اعلام کرده است که نسخه LTE سرفیس پرو 8 معرفی خواهد شد. سرفیس پرو 7 نسخه LTE نداشت، بنابراین کسانی که به همین دلیل از آن صرف نظر کرده بودند، می توانند منتظر پرو 8 بمانند.

با توجه به این مشخصات، Windows Central می گوید که احتمالا سرفیس 4 و سرفیس پرو8 پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل با گرافیک Intel Xe خواهند داشت. همچنین گزارش‌های تایید نشده ای از نسخه AMD سرفیس 4 وجود دارد. زمان عرضه این دو دستگاه بر خلاف زمان معمول رونمایی از این سری که تا اوکتبر بود، در اواسط ژانویه اعلام شده است.

ارسال نظر