80 درصد از سرمایه گذاران سازمانی ارزهای دیجیتال قصد خرید بیشتر دارند

رسانه کلیک - نتایج یک نظرسنجی انجام شده از سرمایه گذاران سازمانی که قبلا در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، نشان داد که بیش از 80 درصد از این سرمایه گذاران قصد دارند میزان سرمایه‌گذاری خود را در این حوزه افزایش دهند.

80 درصد از سرمایه گذاران سازمانی ارزهای دیجیتال قصد خرید بیشتر دارند

افزایش تمایل سرمایه گذاران سازمانی ارزهای دیجیتال

یک نظرسنجی جدید نشان داد که مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری تأمینی، مدیران دارایی و سرمایه گذاران سازمانی که قبلا ارزهای دیجیتال را خریداری کرده‌اند، قصد دارند میزان دارایی‌های خود را افزایش دهند.

این نظرسنجی که توسط صندوق ارزهای دیجیتال Nickel Digital Asset Management مستقر در لندن انجام شد، نشان داد که 82 درصد از 100 سرمایه‌گذار و مدیر دارایی نظرسنجی شده، انتظار دارند تا سال 2023 میزان دارایی ارزهای دیجیتال خود را افزایش دهند.

این تحقیق که در ماه‌های مه و ژوئن به‌صورت آنلاین انجام شد، 50 مدیر دارایی و 50 سرمایه‌گذار سازمانی مستقر در ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، آلمان و امارات که قبلا در معرض ارزهای دیجیتال قرار گرفته بودند را مورد بررسی قرار داد.

40 درصد از شرکت‌کنندگان اظهار داشتند که می‌خواهند میزان دارایی ارزهای دیجیتال خود را به طور چشمگیری افزایش دهند، 7 درصد قصد کاهش دارایی‌های دیجیتال را دارند و تنها 1 درصد قصد فروش تمام دارایی‌ها را دارند.

بااین‌حال، Nickel اظهار داشت که در بیشتر موارد این سرمایه گذاران سازمانی با منابع ارزهای دیجیتال سطح مواجهه بسیار کمی دارند و «بسیاری از آن‌ها بازار را آزمایش کرده‌اند تا ببینند چگونه کار می‌کند.»

این بررسی نشان داد که دلیل اصلی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در دارایی‌های دیجیتال، چشم‌انداز رشد بلندمدت آن است. حتی با رکود گسترده بازار، بیت کوین امسال هنوز 18 درصد رشد داشته است و اتریوم نیز از 1 ژانویه 215 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است!

آناتولی کراچیلوف (Anatoly Crachilov)، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Nickel، اظهار داشت که اعتماد به این نوع دارایی در حال افزایش است و او انتظار دارد که این روند ادامه پیدا کند: «تجزیه‌وتحلیل ما در آغاز ماه ژوئن سال جاری نشان داد که 19 شرکت بورسی با ارزش بازار بیش از 1 تریلیون دلار، حدود 6.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند که در ابتدا تنها 4.3 میلیارد دلار برای خرید این ارز دیجیتال پرداخته بودند.»

ارسال نظر