سرمایه گذاری اپل به مبلغ ۴۵ میلیون دلار برای تولید پنل های مقاوم

رسانه کلیک - شرکت اپل قصد دارد تا در تولید صفحه نمایش های مقاوم سرامیک شیلد، هزینه های سنگینی کند. سرمایه گذاری اپل باعث می‌شود تا عمر آیفون و آیپد های این شرکت افزایش یابد. 

سرمایه گذاری اپل به مبلغ ۴۵ میلیون دلار برای تولید پنل های مقاوم

غول امریکایی روز دوشنبه اعلام کرد که آنها درحال سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری در بخش تولید صفحه نمایش های سرامیک شیلد جدید خود هستند که این مسئله باعث می‌شود که محصولات آینده این شرکت همانند سری آیفون ۱۲، از صفحه هایی با مقاومت بالاتر از گذشته استفاده کنند. سرمایه گذاری اپل قرار است در شرکت کورنینگ صورت پذیرد که تا به امروز وظیفه تولید گلس آیفون، واچ و آیپد هارا داشته است. به گفته اپل این هزینه ۴۵ میلیون دلاری قرار است برای افزایش ظرفیت تولید شرکت در امریکا استفاده شود و تحقیق و توسعه های شرکت را به سمت فن آوری های نوین مبتنی بر دوام و ماندگاری طولانی مدت محصولات سوق می‌دهد. این تولید کننده تلفن های هوشمند چهار سال گذشته، ۴۵۰ میلیون دلار را به جهت تحقق اهداف بلند پروازانه خود در زمینه تولید صفحه نمایش های مقاوم پرداخت کرده است. البته این مبلغ جدا از ۵ میلیارد دلاری است که شرکت برای تاسیس این خط تولید، پرداخت کرده است.

به گفته این کمپانی امریکایی، مبالغ هزینه شده باعث به وجود آمدن هزار شغل و تحقیقات پیشرفته در زمینه ساخت و انبوه سازی صفحه های سرامیکی شده است. به گفته آنها، صفحه های استفاده شده در سری آیفون ۱۲ از پنل جلویی دیگر تلفن های هوشمند دنیا مقاوم‌تر بوده و دلیل این استقامت بالا نیز حضور فناوری نانو کریستال بطور ماتریکسی در داخل گلس های سرامیک شیلد است.

شرکت اپل همواره قصد دارد تا در هر زمینه بتواند از رقیبان خود مانند گوگل و دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند پیشی بگیرد. بر همین اساس باید دید که این کمپانی چه برنامه هایی را به منظور تحقق این هدف بزرگ دارد.

ارسال نظر