سرمایه گذاری شرکت ال‌جی به مبلغ ۴.۵ میلیارد دلار در امریکا

رسانه کلیک - به تازگی خبر سرمایه گذاری شرکت ال‌جی در زمینه تجارت باتری به مبلغ ۴.۵ میلیارد و به مدت بیش از چهار سال منتشر شده است. حال ما قصد داریم به این اعلامیه بپردازیم.

سرمایه گذاری شرکت ال‌جی به مبلغ ۴.۵ میلیارد دلار در امریکا

شرکت الجی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا در زمینه تجارت باتری، تا پایان سال ۲۰۲۵ بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در ایالات متحده سرمایه گذاری خواهد کرد.

اینکار به شرکت این توانایی را می‌دهد تا ظرفیت تولید باتری خود را بیشتر گسترش دهد. علاوه بر این، شرکت اعلام کرده است که این سرمایه گذاری جدید باعث ایجاد ۱۰ هزار شغل برای کارمندان ما و پیمانکاران فرعی می شود.

علاوه بر این، LG Energy Solution و GM در حال برنامه ریزی برای ساخت کارخانه سرمایه گذاری مشترک دوم در ایالات متحده هستند که حتی باعث افزایش ظرفیت تولید قطعات سلولی آنها می شود.

پیشینه اولین تاسیسات تحقیقاتی

انتظار می رود این کارخانه دوم دارای مقیاس ظرفیت تولیدی مشابه کارخانه اول دو شرکت باشد و قرار است قطعات EV نسل بعدی را براساس فناوری های پیشرفته در همین شرکت جدید تولید کنند.

این شرکت اولین تأسیسات تحقیقاتی خود در ایالات متحده را در سال ۲۰۰۰ تأسیس كرده و ۶۰۰ میلیون دلار برای تأمین ظرفیت تولید ۵ گیگاوات ساعت در اولین كارخانه خود در میشیگان كه در سال ۲۰۱۲ ساخته شده بود، سرمایه گذاری كرده است.

در سال ۲۰۱۹، این شركت با جنرال موتورز اقدام به سرمایه گذاری مشترک برای ساخت یک کارخانه باتری سازی ۲.۳ میلیارد دلاری در اوهایو کرد که دلیل آن، ایجاد ظرفیت سالانه ۳۵ گیگاوات ساعت تا سال ۲۰۲۲ بوده است.

حال در آخرین پروژه Green Field این شرکت ظرفیت تولید بیش از ۱۱۰ گیگاوات ساعت در ایالات متحده را به آنها می‌دهد.

در نیمه اول سال ۲۰۲۱، LG Energy Solution حداقل دو نامزد برای محل کارخانه خود را به جهت تولید انواع باتری در ایالات متحده انتخاب خواهد کرد. سرمایه گذاری شرکت ال‌جی باعث می‌شود تا قطعات تولیدی این شرکت در سیستم های ذخیره سازی انرژی و انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار بگیرد.

ارسال نظر