سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس برای دستگاه‌های iOS عرضه شد

رسانه کلیک - سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس بالاخره به طور رسمی عرضه شد. کاربران PC و iOS از طریق مرورگرهای خود می‌توانند به اجرای بازی‌های مختلف بپردازند.

سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس برای دستگاه‌های iOS عرضه شد

سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس مایکروسافت از امروز برای تمام مشترکین Game Pass Ultimate روی دستگاه‌های iOS و PC قابل‌دسترس شده است. با عرضه بتای عمومی، شما می‌توانید به وب‌سایت xCloud مراجعه کرده و از طریق مرورگر خود، به اجرای بازی‌های مختلف از جمله عناوین موجود در کتابخانه Game Pass بپردازید.

سرویس بازی مایکروسافت در سیستم‌های شخصی توسط اج و کروم و در iOS به وسیله سافاری پشتیبانی می‌شود. شما همچنین می‌توانید با کمک اتصالات بلوتوثی یا USB از یک کنترلر برای اجرای بازی‌های موردعلاقه خود استفاده کنید.

مایکروسافت از سخت‌افزار انحصاری Xbox Series X برای تقویت تجربه سرویس خود بهره می‌گیرد. این سخت‌افزار به کاربرانی که به سرعت بالای اینترنت دسترسی دارند اجازه می‌دهد تا لذت اجرای بازی‌ها را با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ 60 قاب در ثانیه تجربه کنند.

سرویس جدید، تجربه بازی یکپارچه را روی تمام دستگاه‌ها فراهم می‌آورد. البته استفاده از گیمینگ ابری به اشتراک Game Pass Ultimate احتیاج دارد که هزینه ماهانه آن حدودا 15 دلار است.

غول فناوری علاوه بر عرضه کامل سرویس گیمینگ ابری، طراحی ایکس باکس خود را به کاربرد دو کنترلر سازگار با سیستم عامل iOS تعمیم داده است؛ بک­بن وان و کیشی ریزر. هر دو کنترلر به همراه اشتراک رایگان Game Pass Ultimate در ازای یک دوره آزمایشی سه‌ماهه (برای کاربران جدید) عرضه می‌شوند.

جالب است بدانید اپل قبلا مخالف ورود اپلیکیشن های ارائه‌دهنده بازی روی دستگاه‌های خود بود. کمپانی کوپرتینویی بعدها راضی شد تا به شرط استفاده از یک مرورگر، امکان اجرای این اپلیکیشن ها را مجاز کند.

ارسال نظر