گوشی های سری اج ۲۰ موتورولا اواخر ماه میلادی جاری رونمایی می‌شوند

رسانه کلیک - سال گذشته شرکت آمریکایی تولیدکننده تلفن‌های همراه از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. حال با گذشت زمان اطلاعات سری اج ۲۰ موتورولا منتشر شده است. 

گوشی های سری اج ۲۰ موتورولا اواخر ماه میلادی جاری رونمایی می‌شوند

سال گذشته شرکت موتورولا با معرفی گوشی اج‌پلاس پس از مدت‌ها سکوت در زمینه تولید تلفن‌های همراه به جمع پرچم‌داران روز دنیا برگشت. بعد از گذشت مدتی کوتاه، این شرکت در کشور چین از میان‌رده سری اس خود رونمایی کرد. البته این گوشی در بازار جهانی با نام Moto G100 شناخته می‌شود.

حال گزارشات اخیر منتشر شده از این کمپانی حاکی از توسعه سری اج ۲۰ موتورولا است.

هفته گذشته افشاکننده معروف ایوان بلاس مشخصات کلیدی مدل‌های پیشروی موتورولا را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده، نام سه دستگاه در سری اج به چشم می‌خورد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط آقای بلاس، گفته می‌شود سری جدید با نام‌های Edge 20 ،Edge 20 Lite و Edge 20 Pro به بازار عرضه خواهند شد. هم‌چنین اعلام شده است از این سه مدل در روزهای پایانی ماه جولای بطور رسمی رونمایی خواهد شد.

طبق تصاویر منتشر شده، مدل Edge 20 با کد نام Berlin و Berlin NA از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهند کرد. این نسخه از صفحه‌نمایش و باتری ضعیف‌تر در عین‌حال از سیستم دوربین بهتری نسبت به نسخه NA بهره خواهد برد.

مدل Edge 20 Lite با پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰ به عنوان میان‌رده این جمع به حساب می‌آید. بنابراین قیمت آن نیز نسبت به دیگر اعضای خانواده اج ۲۰ مناسب‌تر خواهد بود.

لازم به ذکر است این گوشی در دو نسخه جهانی و مخصوص بازار هند به بازار عرضه خواهد شد.

در نهایت درباره Edge 20 Pro باید بگوییم این نسخه در چندین بازار آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکا لاتین، چین و هند عرضه خواهد شد و گفته می‌شود از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده خود بهره می‌برد. البته توجه باشید نسخه‌ای که قرار است در چین عرضه شود از دوربین سلفی ضعیف‌تری نسبت به دیگر بازارها بهره خواهد برد.

ارسال نظر