سری ریلمی 9 با سنسور اثر انگشت جانبی عرضه می‌شود

رسانه کلیک -  رندرهای جدیدی از سری گوشی های ریلمی 9 در فضای آنلاین منتشر شده است که به وجود اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه اشاره می‌کنند.  

سری ریلمی 9 با سنسور اثر انگشت جانبی عرضه می‌شود

طبق گزارش‌های اخیر، کمپانی چینی ریلمی در حال توسعه سری محصولات جدید خود با نام Realme 9 است. سری گوشی های ریلمی 9 جایگزینی برای سری ریلمی 8 به حساب می‌آیند که اوایل سال جاری عرضه شدند.

به دنبال خبر ساخت گوشی های جدید ریلمی، مجموعه‌ای از رندرهای متفاوت از این محصول هوشمند در فضای آنلاین منتشر شده است. البته صحت این رندرها هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود که اسمارت فون های جدید Realme 9 اواخر سال جاری در هندوستان رونمایی شده و احتمالا به فناوری 5G مجهز هستند.

محصول جدید ریلمی از طراحی پانچ هول در گوشه بالا سمت چپ پنل جلویی برخوردار است که دوربین سلفی در آن تعبیه می‌شود. سیستم دوربین چهارگانه نیز با چیدمان مستطیلی در پنل پشتی قرار گرفته است و دوربین اصلی آن می‌تواند تصاویر با کیفیت 64 مگاپیکسل را تهیه کند.

نکته جالب درباره سری جدید، وجود سنسور اثر انگشت در جانب راست دستگاه است. دکمه خاموش و روشن نیز در همین جانب به چشم می‌خورد. در جانب سمت چپ، دکمه تنظیم صدا و همین‌طور شیار سیم‌کارت دیده می‌شوند. قسمت پایینی دستگاه جایگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری، پورت USB نوع C و شیار توری بلندگو است. در قسمت بالا، میکروفون کمکی برای کاهش نویز وجود دارد. سری گوشی های ریلمی 9 با رنگ سبز منحصر به ‌فرد جدید عرضه می‌شوند.

سازنده چینی علاوه بر سری جدید اسمارت فون های خود، مشغول کار روی Realme Pad و Realme Book است. گفته می‌شود که نخستین لپ‌تاپ و تبلت این شرکت در تاریخ 15 ژوئن و ابتدا در بازار هندوستان عرضه می‌شوند. از جمله ویژگی‌های لپ‌تاپ می‌توان به نمایشگر با نسبت تصویر 3 به 2، ساختار آلومینیومی، رنگ نقره‌ای و سیستم عامل ویندوز 10 اشاره کرد. تبلت جدید نیز به دوربین دوگانه مجهز بوده و دارای ساختار فلزی است. اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه‌ها در هفته آتی منتشر می‌شود.

ارسال نظر