سری هواوی نوا  8 در تاریخ 3 دی رونمایی خواهد شد

رسانه کلیک - امروز هواوی اعلام کرد که از سری هواوی نوا 8 در تاریخ 23 دسامبر (3 دی) رونمایی خواهد کرد. این سری احتمالا شامل دو مدل هواوی نوا 8 و هواوی نوا 8 پرو خواهد بود.

سری هواوی نوا  8 در تاریخ 3 دی رونمایی خواهد شد

امروز، هواوی در ویبو تأیید کرد که گوشی های جدید سری جدید نوا 8 را در 23 دسامبر (3 دی) در چین عرضه می کند. بر اساس گزارش‌های اخیر می‌توان گفت که این برند چینی در این رویداد گوشی های نوا 8 و نوا 8 پرو را معرفی خواهد کرد. در حالی که هواوی نوا 8 SE ماه گذشته به عنوان یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند به بازار عرضه شد، نوا 8 در آینده می تواند یک گوشی میان رده باشد و نوا 8 پرو می تواند یک دستگاه پرچمدار باشد.

پوستر منتشرشده توسط این برند، یک طرح واره از صفحه پشتی نوا 8 را نشان می دهد. همچنین نشان می دهد که این گوشی یک محفظه دوربین بیضی شکل دارد. این مطلب، یک خبر لو رفته در ماه گذشته را به یاد ما می آورد که گفته بود ماژول دوربین بیضی شکل نوا 8 می تواند چهار یا پنج دوربین را در خود جای دهد.

طراحی جلوی نوا 8 و نوا 8 پرو هنوز به طور رسمی توسط این برند تأیید نشده است. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که نوا 8 می تواند از صفحه تخت با طراحی حفره دار دوگانه برخوردار باشد، از طرفی صفحه نمایش نوا 8 پرو با حفره‌های دوگانه ممکن است دارای لبه‌های منحنی باشد. همچنین شایعه شده است که هر دو گوشی از نرخ تازه سازی بالا پشتیبانی می کنند.

در حالت ایده آل، نوا 8 پرو باید به یک پرچمدار کایرین مانند کایرین 9000 یا کایرین 9000E مجهز شده باشد. قبلاً گفته شده بود که هواوی به دلیل ادامه تحریم‌های آمریکا قادر به استفاده از چیپست‌های کایرین نیست. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا نوا 8 و نوا 8 پرو چیپست کایرین خواهند داشت یا دیمنسیتی.

اخیراً فاش شده است که در رویداد رونمایی 23 دسامبر (3 دی) شاهد ورود دو دستگاه دیگر مانند Huawei Enjoy 20 SE و Huawei Watch Fit خواهیم بود. مورد دوم یک رونمایی اختصاصی برای چین محسوب خواهد شد؛ زیرا از قبل در بازارهای جهانی رسمی شده است.

شایعات نشان می دهند که نوا 8 ممکن است از قیمت 3000 یوان (459 دلار) آغاز شود و نسخه پرو این گوشی احتمالا قیمت اولیه 4000 یوان (612 دلار) را داشته باشد.

ارسال نظر