سری وان پلاس ۹ با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و همراه با شارژر عرضه خواهند شد

رسانه کلیک - اواخر ماه گذشته یکی از افشا کنندگان مورد اعتماد اینترنتی اعلام کرد که سری وان پلاس ۹ همراه با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری معرفی خواهند شد.

سری وان پلاس ۹ با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و همراه با شارژر عرضه خواهند شد

اواخر ماه گذشته اطلاعاتی درباره گوشی آینده شرکت وان پلاس منتشر شد. یکی از مورد اعتماد ترین این اطلاعات توسط یک افشا کننده قدیمی و مورد اعتماد منتشر شد مبنی بر اینکه سری وان پلاس ۹ از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد. حال افشا کننده معروف، مکس جمبر اطلاعات جدیدی منتشر کرده است مبنی بر اینکه این سری همراه با شارژر داخل جعبه عرضه خواهند شد. البته آقای جمبر درباره سرعت شارژر آداپتور های مورد بحث چیزی نگفته است. اما با توجه به تصاویری که در توئیتر از میزان باتری این دو گوشی منتشر شده، مشخص شد که باتری این دو محصول از نوع دو سلولی بوده که می‌تواند نوید بخش پشتیبانی از سرعت بالا در شارژر آنها باشد.

با توجه به شایعات و اطلاعات لو رفته اخیر، این دو گوشی از سرعت شارژ ۶۵ وات پشتیبانی خواهند کرد. البته هنوز مشخص نیست که سرعت شارژ نسخه لایت با مدل پرو یکی باشد.

چیزی که مشخص شده، این است که وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو از اسنپدراگن ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهند کرد که در کنار نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رابط کاربری سبک اکسیژن او اس، میتواند تجربه ای فوق العاده به کاربران بدهد. گفته میشود که نسخه عادی از یک پنل صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچ با رزولیشن +FullHD و نسخه پرو از یک پنل صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچ با رزولیشن +QHD بهره خواهد برد.

شایعات دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه این دو گوشی از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهند کرد که در نسخه پرو ۴۵ وات باشد. اما سرعت شارژ نسخه عادی هنوز نا مشخص است.

جدیدترین اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است نشان دهنده یک مجموعه دوربین چهارگانه در نسخه پرو است که لنز های آن با همکاری شرکت هاسلبلاد تولید شده است.

درباره زمان رونمایی از این دو محصول نیز باید بگوییم که با توجه به شایعات، ماه مارچ از آنها رونمایی خواهد شد. بنابراین اطلاعات بیشتری در روز های آینده از این دو گوشی مورد انتظار منتظر خواهد شد.

ارسال نظر