سلامت رانندگان اوبر با هزینه 50 میلیون دلاری این کمپانی تامین می شود

رسانه کلیک - به استناد اخبار جدید، سلامت رانندگان اوبر با هزینه 50 میلیون دلاری این کمپانی تامین می شود. این اقدام طی درخواست شماری از رانندگان این کمپانی رخ خواهد داد.

سلامت رانندگان اوبر با هزینه 50 میلیون دلاری این کمپانی تامین می شود

به استناد اخبار جدید، اوبر اوبر برای تامین سلامت رانندگانش 50 میلیون دلار هزینه می کند. این هزینه ها شامل تهیه ماسک، ضدعفونی کننده دست، دستکش و ضدعفونی کننده سطوح است.

اوبر همچنین اظهار داشته که تاکنون 23 میلیون ماسک برای رانندگان خود و مسافران آن ها تهیه کرده است و 5 میلیون ماسک را به رانندگان خود داده است. اوبر اکثر این تجهیزات بهداشتی را مستقیما به خانه رانندگان در اکثر کشورها فرستاده است. پیش تر نیز اعلام کرده بود که قصد دارد استفاده از ماسک را برای رانندگان و مسافران اجباری کند.

تمامی این اتفاقات پس از این افتاد که رانندگان از اوبر درخواست کردند در شرایط شیوع کرونا حمایت بیشتری از آن ها داشته باشد. این رانندگان که حدودا 100 نفر هستند اخیرا نامه ای را امضا کرده اند که طی آن از اوبر برای تامین این تجهیزات بهداشتی درخواست کرده اند و همچنین خواسته اند که اوبر هزینه بیشتری برای رانندگان کند. لیفت و دور دش هر یک 30 میلیون دلار برای تجهیزات بهداشتی رانندگان خود هزینه کرده اند و این در حالی است که اوبر با وجود داشتن کاربران و رانندگان بیشتر نیز تنها 30 دلار هزینه کرده است.

اوبر همچنین این گزینه را برای کارمندان فراهم کرده که برای مثال اگر مسافری ماسک نداشت سفر وی را کنسل کند. آن ها همچنین می توانند در صورتی که مسافر حین سفر ماسک خود را درآورد، این موضوع را گزارش کند.

در حالی که هنوز تصمیمی برای اوبر پول نگرفته است، قصد دارد تغییراتی در سیستم اوبر ایکس ایجاد کند. برای حفاظت بیشتر از سلامت رانندگان در سفرهای اوبر ایکس ماکسیمم سه نفر می توانند در یک خودرو حضور داشته باشند و همگی باید پشت خودرو بنشینند.

ارسال نظر