سامسونگ به زودی سنسور ارزان قیمت ایزوسل را معرفی می‌کند

رسانه کلیک - کمپانی سامسونگ به زودی از یک سنسور دوربین جدید با برند ایزوسل رونمایی می‌کند که احتمالا جزء سنسورهای میان رده و ارزان قیمت است.

سامسونگ به زودی سنسور ارزان قیمت ایزوسل را معرفی می‌کند

با توجه به توییت منتشر شده اخیر از بخش ISOCELL، غول فناوری کره‌ای در تاریخ 10 ژوئن سال جاری از یک سنسور ایزوسل جدید رونمایی می‌کند. با توجه به این توییت می‌توان حدس زد که سنسور دوربین جدید جزء حسگرهای ارزان قیمت به حساب می‌آید که همگی قدرت خرید و استفاده از آن را دارند. این سنسور با برچسب ایزوسل برای همه علامت‌گذاری شده و گفته می‌شود که از توانایی کمتری در مقایسه با سنسورهای ایزوسل HM3 یا GN2 برخوردار است.

توییت جدید ISOCELL به این موضوع اشاره می‌کند که همه مشتریان لایق یک دوربین بی‌نظیر هستند و علاقه‌مندان باید برای تاریخ 10 ژوئن سال 2021 گوش به زنگ عرضه سنسور جدید باشند. سنسور ارزان قیمت ایزوسل در گروه سنسورهای میان رده دسته‌بندی می‌شود و هنوز اطلاعات خاصی در مورد آن در دسترس نیست.

با این حال، انتظار می‌رود که این حسگر نسبت به واحد 48 مگاپیکسلی فعلی در گوشی‌های هوشمند سطح پایین و میان رده سامسونگ بهبود یافته باشد. ایزوسل جدید احتمالا یک سنسور 50 مگاپیکسلی با بهبود حاشیه‌ای است که می‌تواند جایگزین نسخه 48 مگاپیکسلی فعلی شود. در اوایل سال جاری، شایع شده بود که سامسونگ در نیمه دوم سال از سنسورهای GN3 و GN1s رونمایی می‌کند. بنابراین ممکن است یکی از این دو نام (یا هر دو) به محصول جدید ایزوسل اشاره داشته باشند.

بد نیست بدانید که بخش ISOCELL سامسونگ مسئول تولید حسگرهای دوربین برای دستگاه‌های متعلق به این شرکت و همین‌طور گوشی‌های هوشمند متعلق به سازندگان دیگر است. این بخش، سنسورهای مختلفی را برای دوربین‌های متعدد ارائه می‌دهد. از سنسورهای پرمیوم و پیشرفته گرفته تا سنسورهای میان رده، ایزوسل تا کنون عملکرد خوبی را در ساخت آن‌ها از خود نشان داده است. کمپانی کره‌ای هنوز اعلام نکرده که سنسور ارزان قیمت ایزوسل دارای چه قابلیت‌هایی است و یا چه دستگاه‌هایی در آینده به این سنسور مجهز می‌شوند.

ارسال نظر