ترافیک دیشب تهران سنگین‌ترین ترافیک سال و فاجعه مدیریتی بود

عضو شورای شهر تهران، ترافیک دیشب تهران را که باعث قفل شدن شهر شد و سنگین‌ترین ترافیک سال نام گرفت، یک فاجعه مدیریتی خواند.

ترافیک دیشب تهران سنگین‌ترین ترافیک سال و فاجعه مدیریتی بود

ترافیک سنگین تهران در ۱۶ اسفند فاجعه مدیریتی بود

«احمد صادقی» عضو کنونی شورای شهر تهران و رئیس سابق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: «ترافیک سنگین روز گذشته تهران که در پی بارندگی شکل گرفت، یک فاجعه مدیریتی بود که باعث آزردگی مردم شد و بیشترین نگرانی، مربوط به عدم آمادگی در مدیریت ترافیکی شرایط بحرانی غیر قابل پیشینی همانند زلزله است.»

به گفته صادقی بارش برف و باران این روز‌ها باید تمرینی باشد برای روز‌های بحرانی غیر قابل پیش‌بینی و نه اینکه خود تبدیل به بحران شود. در این روز‌ها یکپارچه سازی مدیریت شهری به شدت احساس می‌شود.

«تشکری هاشمی» عضو دیگر شورای شهر نیز در این خصوص گفت: «شب گذشته تا ساعت ۱۱شب بسیاری از معابر تهران درگیر ترافیک بودند و از جمله مشکلاتی بود که در سال‌های اخیر کم‌تر دیده شده بود و ۲۰ چراغ راهنمایی رانندگی به علت نقص فنی دچار مشکل شده بودند. باید معاون خدمات شهری شهرداری و راهنمایی و رانندگی، با شناسایی نقاط بحران‌زا راهکاری جدی عملیاتی کنند.»

دیشب معابر شهر تهران به دنبال بارش باران، دچار ترافیک سنگین شد. در برخی نقاط هم آبگرفتگی به مسدود شدن معابر انجامید که این مشکلات نتوانست به درستی مدیدریت شود و اعتراض مردم را برانگیخت.

بیشتر بدانید: آغاز طرح ترافیک نوروزی از ۲۶ اسفندماه

ارسال نظر