سهام بنیاد بیل و ملیندا گیتس در اپل و توییتر فروخته شد

رسانه کلیک - اخبار جدید حاکی از آن است چند هفته قبل از اعلام جدایی بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از همسرش، سهام بنیاد بیل و ملیندا گیتس به فروش گذاشته شده بود. 

سهام بنیاد بیل و ملیندا گیتس در اپل و توییتر فروخته شد

مدتی است که خبر تصمیم جدایی زوج میلیاردر یعنی بیل گیتس و ملیندا گیتس در فضای مجازی منتشر شده بود. حال مشخص شده است که این زوج چندین هفته قبل از این اعلامیه، سهام بنیاد بیل و ملیندا گیتس را در شرکت‌های اپل و توییتر فروخته بودند.

پرونده‌های کمیسیون اوراق بهاداری که از این بنیاد اولین بار توسط بارون در روز یکشنبه منتشر شد، نشان‌دهنده آن است که این بنیاد، کل سهام خود را اواخر ماه مارس در اپل و توییتر فروخت. از زمان اعلام طلاق، حدود ۴ میلیارد دلار سهام از بیل به ملیندا منتقل شده است. آقای بیل بنیانگذار شرکت مایکروسافت، یکی از ثروتمندترین افراد جهان بوده که دارایی خالص او حدود ۱۴۶ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

گفته می‌شود بیل و ملیندا توافق‌نامه‌ای برای قبل از ازدواج ندارند و برای تقسیم دارایی‌ها، فقط به قرارداد جدایی بسنده خواهند کرد. وجود توافق‌نامه قبل از ازدواج در صورت طلاق، مراحل جدایی را قانونی‌تر می‌کند و قرارداد جدایی رسمیت کمتری نسبت به توافق‌نامه فوق دارد. در واقع قرارداد بعد از جدایی نوعی توافق‌نامه حقوقی است که حقوق و تعهدات هر یک از طرفین را درباره حضانت فرزندان و... تعیین می‌کند که شامل مسائل قانونی نمی‌شود.

در پرونده طلاق گیتس گفته شده است که پیوند آنها شکسته شده است و ملیندا خواستار تقسیم دارایی طبق قرارداد جدایی شده است.

طبق مصاحبه‌ای که آقای گیتس دیروز درباره سوالات پیرامون طلاق وی با همسرش داشته است، اعلام شد که این جدایی به نفع هر دو آنها بوده و دوران رشد این زوج در کنار یکدیگر به پایان رسیده است. حال هر یک نیاز به استراحت دارند. وی تاکید کرد که مسئله پیش‌رو، کاملا مسالمت‌آمیز انجام خواهد شد.

ارسال نظر