سه قابلیت جدید توییتر که مدیریت حساب کاربری را دگرگون می‌کنند!

رسانه کلیک - طبق اخبار رسمی منتشر شده به نظر می‌رسد سه قابلیت جدید توییتر می‌تواند مدیریت توییت‌ها و نوع تعامل کاربران با یکدیگر را متحول کند. 

سه قابلیت جدید توییتر که مدیریت حساب کاربری را دگرگون می‌کنند!

روز گذشته انتشار یک توییت از سه قابلیت جدید توییتر باعث سر و صدای زیادی در فضای مجازی شد.

طبق توییت منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت توییتر قصد دارد تا در آینده از سه قابلیت بسیار کاربردی رونمایی کند.

اولین قابلیت با نام "Trusted Friends" شناخته می‌شود. این ویژگی به کاربران اجازه محدود کردن دسترسی دنبال کنندگان به برخی توییت‌هارا می‌دهد.

ابزار بعدی معرفی شده با نام "Facets" به کاربران امکان دسته‌بندی توییت‌های مورد علاقه خود را می‌دهد.

ویژگی سوم در واقع یک نوع فیلترگذاری روی کامنت‌ها بوده و کاربران از طریق آن می‌توانند مشخص کنند چه نظراتی را نمی‌خواهند ببینند.

البته هیچکدام از ابزارهای فوق در دسترس کاربران قرار نگرفته‌اند و فعلا در مراحل توسعه به سر می‌برند.

از طریق "Trusted Friends" کاربران می‌توانند در زمان به اشتراک‌گذاری یک مطلب انتخاب کنند فقط دوستان و خانواده آنها می‌توانند آن توییت را ببینند یا محتوای نوشته شده در دسترس عموم قرارگیرد. در واقع از طریق این ویژگی کاربران می‌توانند توییت‌های شخصی و عمومی خود را برای دنبال‌کنندگان جداسازی کنند.

قابلیت دوم یعنی "Facets" به کاربران امکان دنبال کردن توییت‌هایی با یک موضوع خاص را می‌دهد. بنابراین تنها زمانی توییت فرد دنبال شده برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که شما آن موضوع را دنبال کرده باشید. در این‌صورت زمان شما دیگر برای پیدا کردن موضوع دل‌خواه تلف نخواهد شد.

سومین ابزار همانطور که در پاراگراف اول به آن اشاره شد، نوعی فیلترگذاری روی کامنت‌ها است. عملکرد این قابلیت در واقع باعث می‌شود کاربران بتوانند کلمات و جملاتی که نمی‌خواهند در کامنت‌ها ببینند مسدود کنند. در واقع با وجود این قابلیت افراد می‌توانند مدیریت بهتری روی توییت‌های خود داشته باشند.

تمامی ویژگی‌های معرفی شده نشان دهنده برنامه‌های آینده‌نگرانه این شبکه اجتماعی برای کاربران خود است و از طریق آنها کاربران فضای مجازی می‌توانند با دقت و امنیت بیشتری از امکانات پلتفرم توییتر استفاده کنند.

حال باید دید چه زمانی ویژگی‌های معرفی شده به اپلیکیشن توییتر اضافه خواهند شد.

ارسال نظر