سیستم‌عامل هارمونی برای گوشی‌های قدیمی نیز منتشر خواهد شد

رسانه کلیک - شرکت هوآوی قصد دارد سیستم عامل اختصاصی خود یعنی سیستم‌عامل هارمونی را برای گوشی های هوشمند هوآوی و آنر طبق برنامه زیر منتشر کند. 

سیستم‌عامل هارمونی برای گوشی‌های قدیمی نیز منتشر خواهد شد

ماه گذشته در کنفرانس توسعه‌دهندگان هوآوی، این شرکت از آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی 2.0 رونمایی کرد و برنامه خود برای استفاده از سیستم‌عامل هارمونی را اعلام کرد.

اکنون گزارش جدیدی درباره انطباق سیستم عامل اختصاصی هوآوی با گوشی‌های هوشمند هوآوی و آنر بر اساس چیپستی که در ان ها وجود دارد منتشر شده است. بر اساس این گزارش، گوشی‌های هوشمندی که از پردازنده کایرین 9000 قدرت می گیرند، اولین سری گوشی های هوشمندی خواهند بود که هارمونی را دریافت می‌کنند. گوشی‌های سری میت 40 نیز از جمله این گوشی‌ها هستند.

سری دوم گوشی‌های دریافت‌کننده این سیستم عامل، گوشی‌هایی با تراشه Kirin 990 5G هستند؛ از جمله گوشی‌های سری میت 30 و سری p40 و Mate Xs و Nove 6 5G و سری آنر 30. البته همه این گوشی‌ها به صورت همزمان، در اولین انتشار این سیستم عامل را دریافت نخواهند کرد.

سومین سری این گوشی ها، گوشی‌هایی با پردازنده‌های Kirin 990 4G و Kirin 985 و برخی از گوشی‌های Kirin 820 خواهند بود. در سری آخر، بقیه گوشی‌ها این آپدیت را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که گوشی‌هایی با تراشه Kirin 810 و Kirin 710 هیچوقت هیچ نسخه‌ای از این سیستم عامل را دریافت نخواهند کرد.

به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد این سیستم عامل را برای گوشی‌های قدیمی خود نیز منتشر کند. البته نام پردازنده Kirin 970 که در گوشی‌های سری میت 10 و سری P2 و برخی دیگر از گوشی‌ها وجود دارد در این لیست به چشم نمی‌خورد.

این نسخه سیستم عامل در فصل اول سال 2021 میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر