شارژر بیسیم گوگل در کنار سری پیکسل ۶ رونمایی خواهد شد

رسانه کلیک - سال ۲۰۱۸ بود که شارژر بیسیم گوگل سازگار با پیکسل‌های این شرکت معرفی شد. حال به نظر می‌رسد که مدل جدید این شارژرها قرار است در کنار سری پیکسل ۶ معرفی شوند. 

شارژر بیسیم گوگل در کنار سری پیکسل ۶ رونمایی خواهد شد

بعد از انتشار دومین نسخه بتا اندروید ۱۲، افراد زیادی شروع به بررسی کدهای جدید استفاده شده در آن کردند. در جدیدترین یافته‌ها، مشخص شده است که غول فناوری درحال توسعه یک شارژر بی‌سیم جدید است.

طبق بررسی‌های انجام شده، گفته می‌شود که در کدهای جدید به فن‌های خنک‌کننده‌ای برای شارژر جدید اشاره شده است که این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده قدرت خروجی شارژ بیشتر این محصول نسبت به نسل قبلی خود (حداکثر خروجی ۱۰ وات) باشد.

انتظار می‌رود که شارژر بیسیم گوگل از قدرت خروجی بسیار بیشتری پشتیبانی کند. البته نه به اندازه سرعتی که توسط کمپانی‌هایی همچون شیائومی، هواوی، اوپو و وان‌پلاس ارائه شده است. گفته می‌شود این محصول که با نام کد Luxuryliner معرفی شده است از طراحی عمودی بهره نخواهد برد.

درست مثل پایه فعلی پیکسل‌های این شرکت، شارژر جدید احتمالا بتواند ویژگی‌های نرم‌افزاری جالبی را در گوشی‌های پیکسل جدید فعال کند. برای مثال پایه نسل اول گوگل یک محیط کاربری جدید را در پیکسل ۳ فعال می‌کند که از طریق آن زمان‌بندی کارهای صاحب دستگاه، اطلاعات ترافیک و آخرین اخبار قابل نمایش است. این قابلیت نیز به طور خودکار حالت مزاحم نشوید را نیز در هنگام خواب کاربر فعال می‌کند. هم‌چنین، کاربرانی که از زنگ درب خانه Nest Hello استفاده می‌کنند می‌توانند روی صفحه گوشی خود ببینند چه کسی پشت درب خانه است.

پایه شارژر نسل اول گوگل قیمت حدودی ۷۹ دلاری داشت که با این تفاسیر به نظر نمی‌رسد محصول جدید نسل بعدی این شارژرها کمتر از نسخه قبلی خود داشته باشند. بخصوص اگر بخواهند ویژگی‌های جدید و سرعت شارژ بیشتری را به کاربران ارائه دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار رونمایی از این گجت کاربردی با ما همراه باشد.

ارسال نظر