شارژر وایرلس جدید سامسونگ در وب‌سایت این کمپانی قرار گرفت

رسانه کلیک - در اوایل ماه جاری، سامسونگ در یک رویداد مجازی، شارژر وایرلس جدید خود را معرفی کرد. اکنون جزئیات بیشتر این محصول بر روی وبسایت این کمپانی قرار گرفته است.

شارژر وایرلس جدید سامسونگ در وب‌سایت این کمپانی قرار گرفت

چیزی از رویداد مجازی "زندگی غیرقابل توقف" یا همان "Life Unstoppable" سامسونگ که در آن از سه محصول Galaxy Tab A7، Galaxy Fit2 و شارژر وایرلس Trio که مشابه با ایده‌ی تشک شارژ AirPower اپل بود، رونمایی شد. در آن زمان جزئیات بیشتری درباره این شارژر وایرلس که می‌تواند به طور همزمان (بی سیم) یک گوشی، یک ایرباد و یک ساعت هوشمند را شارژ کند، به بیرون درز نکرد. اکنون اما وب‌سایت فروشگاه سامسونگ در آلمان و کره جنوبی ، با بارگذاری این شارژر وایرلس بر روی سایت، جزئيات جدیدی درباره این پد شارژر را در اختیار علاقه‌مندان به این محصول قرار داده است.

شارژر وایرلس Trio دارای شش سیم پیچ شارژ است و قابلیت شارژ سریع گوشی‌های سامسونگ را تا 9 وات دارد. همچنین این دستگاه از سایر دستگاه های Qi تا 5W پشتیبانی می کند و می‌تواند مجصولات اپل را نیز با توان 7.5W شارژ می‌کند. همچنین نشانگرهای LED در آن تعبیه شده است تا شما را از وضعیت شارژ دستگاه‌های در حال شارژ مطلع کند. این شارژر وایرلس ابعادی در اندازه‌های 240×86×15.5 میلی‌متر دارد و وزن آن 320 گرم است.

این شارژر وایرلس در دو رنگ سفید یا مشکی عرضه خواهد شد و از پرچمداران سامسونگ (سری S، Note، Fold و Z) از Galaxy S6 تا Galaxy Z Fold2 پشتیبانی می کند. همچنین از Galaxy Buds (+) یا Galaxy Buds Live و مدل‌های Galaxy Watch با قابلیت شارژ وایرلس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در وبسایت ذکر شده است که تلفن های هوشمند با داشتن هر نوع قاب محافظ نیز می توانند همچنان بدون هیچ افت توانی شارژ شوند به‌شرط آن که قاب قذرس بیشتر از 3میلی‌مت نداشته باشد. اگر قاب محافظ باعث ایجاد فاصله بیشتر بین گوشی و شارژر شود، عملیات شارژ با توان کمتری صورت می‌گیرد و شارژ آن کندتر می شود.

هنوز صحبتی در مورد زمان دقیق فروش آن وجود ندارد اما با توجه به زمان ظاهر شدن لیست های فروشگاه سامسونگ ، ممکن است به زودی به بازار عرضه شود.

ارسال نظر