شارژر 67 واتی شیائومی Mi SonicCharge 3.0 با قیمت 27 دلار از راه می‌رسد

شارژر 67 واتی شیائومی Mi SonicCharge 3.0 فردا (21 تیر) وارد بازار هند می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول حدود 27 دلار است.

شارژر 67 واتی شیائومی Mi SonicCharge 3.0 با قیمت 27 دلار از راه می‌رسد

شرکت شیائومی چندی پیش از تاریخ عرضه شارژر جدید خود یعنی Mi SonicCharge 3.0 رونمایی کرد. این محصول که از فناوری شارژ سریع 67 وات بهره می‌برد، 12 ژوئیه (21 تیر) وارد هندوستان شده و سپس راه خود را به سایر نقاط جهان باز می‌کند.

مشخصات و قیمت شارژر 67 واتی شیائومی

اخیرا یکی از کاربران توییتر به نام @nirmaltv تصویری از شارژر جدید را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و قیمت آن را نیز برملا کرده است. این توییت دقایقی پس از انتشار حذف شد اما کاربر دیگری توانست به موقع از آن اسکرین شات بگیرد. این‌طور که پیداست علاقه‌مندان می‌توانند شارژر شیائومی را با قیمت 1999 روپیه یعنی تقریبا 27 دلار خریداری کنند.

همان‌طور که در شکل فوق می‌بینید، Mi SonicCharge 3.0 ظاهر جمع و جوری دارد و عبارت 67 وات در قسمت بالای آن درج شده است. سه مورد از ویژگی‌های برتر محصول نیز روی بسته بندی نوشته شده که به شرح زیر هستند:

1. قابلیت پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام

2. کابل Type-C یک متری

3. قابل استفاده برای دستگاه‌هایی که مجهز به پورت USB Type-C هستند.

متأسفانه هنوز هیچ خبری در رابطه با تاریخ عرضه شارژر 67 واتی شیائومی Mi SonicCharge 3.0 در دیگر نقاط دنیا وجود ندارد. اما با توجه به عرضه این محصول در هند، می‌توان گفت که این محصول در آینده نزدیک وارد بازار جهانی می‌شود.

ارسال نظر