گوشی ایسوس ROG Phone 5S همراه با قابلیت های جذابی از راه می‌رسد

شرکت ایسوس در نیمه دوم هر سال از یک نسخه ارزان‌قیمت‌تر پرچمدار سال جاری خود رونمایی می‌کند. حال با نزدیک شدن به زمان رونمایی این محصول اطلاعاتی درباره تغییرات آن منتشر شده است. 

گوشی ایسوس ROG Phone 5S همراه با قابلیت های جذابی از راه می‌رسد

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده درباره رونمایی از نسخه بهبود یافته گوشی راگ فون ۵، گفته می‌شود از این محصول در تاریخ ۱۶ آگوست رونمایی خواهد شد. البته هنوز هیچ اطلاعیه‌ای توسط ایسوس درباره زمان پرده‌برداری از نسخه مورد اشاره منتشر نشده است.

در این میان یک افشاکننده ویتنامی با نام چون اعلام کرده است راگ فون ۵اس همراه ۳ تغییر بزرگ نسبت به نسخه اصلی معرفی شده امسال به بازار عرضه خواهد شد.

اولین تغییر مربوط به پردازنده مورد استفاده در دستگاه جدید است. طبق اعلام آقای چون راگ فون ۵اس از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد. این پردازنده در حقیقت مدل اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۸۸ است.

دومین تغییر مربوط به اضافه شدن نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز به تنظیمات صفحه نمایش گوشی است. همانطور که می‌دانید راگ فون ۵ از نرخ‌های ۶۰/۱۲۰/۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. بنابراین اضافه شدن نرخ ۹۰ هرتز می‌تواند به کاربران کمک کند مدیریت بهتری روی عملکرد باتری دستگاه داشته باشند.

سومین تغییر در این راگ فون پیشرو مربوط به پشتیبانی از تکنولوژی حافظه رم مجازی می‌شود. این قابلیت به گوشی امکان اضافه کردن ۶ گیگابایت حافظه رم بیشتر را می‌دهد. بنابراین اگر محصول خریداری شده با ۱۲ گیگابایت رم در اختیار شما قرارگیرد، شما می‌توانید حافظه آن را تا ۱۸ گیگابایت افزایش دهید.

هم‌چنین این افشاکننده اعلام کرده است طراحی راگ فون ۵اس مشابه نسخه اصلی خواهد بود.

طبق شایعات اخیر گجت پیشرو در شانزدهم آگوست همراه با ۲ گزینه حافظه ۱۶/۲۵۶ گیگابایت و ۱۸/۵۱۲ گیگابایت رونمایی خواهد شد. البته هنوز صحبتی درباره برچسب قیمتی این تلفن هوشمند منتشر نشده است.

آیا تابحال از گوشی‌های گیمینگ راگ استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را درباره تجربیات کار با آنها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر