گوگل روی نسل دوم پیکسل تاشو کار می‌کند

سال گذشته اعلام شد گوگل قصد دارد به زودی از یک گوشی تاشو با نام پیکسل فولد رونمایی کند. حال طبق گزارشات منتشر شده غول فناوری درحال توسعه نسخه دوم این محصول است. 

گوگل روی نسل دوم پیکسل تاشو کار می‌کند

در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ اعلام شد گوگل قصد دارد به منظور آغاز یک رقابت سخت با سامسونگ و دیگر برندهای تولیدکننده گوشی‌های تاشو از پیکسل فولد رونمایی کند. اما از آن زمان تا امروز این شرکت هیچ محصول تاشویی را به بازار عرضه نکرده است.

با این حال طبق گزارشات منتشر شده توسط وب‌سایت 9to5Google از نسخه ۱۲.۱ اندروید به نظر می‌رسد غول فناوری درحال توسعه نسل دوم پیکسل فولد با کد نام "Jumbojack" است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از جدیدترین نسخه اندروید به نظر می‌رسد ساخت یک دستگاه تاشو جدید در برنامه‌های گوگل قرار گرفته است و این کمپانی قصد دارد بزودی طرفداران پیکسل را شگفت زده کند.

البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره پیکسل فولد ۲ منتشر نشده است اما طبق گزارشات گفته می‌شود این دستگاه از ۲ صفحه نمایش بهره می‌برد که یکی از آنها هنگام بستن محصول غیرفعال می‌شود.

این بدان معناست گوشی پیشرو شباهت بسیاری با محصول تاشو سامسونگ خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید گلکسی فولد از یک صفحه نمایش خارجی کوچک و یک صفحه نمایش داخلی بزرگ بهره می‌برد.

درحال حاضر اطلاعات کافی درباره پروژه "Jumbojack" گوگل وجود ندارد اما وب‌سایت منتشر کننده این اخبار ادعا می‌کند پیکسل فولد ۲ همانند فولد ۳ سامسونگ احتمالا بصورت همبرگری باز و بسته می‌شود. اما هنوز نمی‌توان از واقعی بودن این مسئله اطمینان حاصل کرد.

دیگر شایعات حاکی از آن است جامبوجک تنها یک دستگاه آزمایشی داخلی بوده و شاید هیچوقت در اختیار عموم قرار نگیرد. اما برخی براین باورند گوگل بزودی در کنار سری پیکسل ۶ از اولین گوشی تاشو خود نیز رونمایی خواهد کرد.

به نظر شما گوگل می‌تواند با تولید محصولات تاشو موفقیت‌های چشمگیری بدست آورد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر