شروع مرحله آزمایشی جذب سرمایه در اینستاگرام

رسانه کلیک - قابلیت درخواست کمک مالی و جذب سرمایه در اینستاگرام به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران اندروید در چند کشور فعال شده است و در آینده در دسترس تمام کاربران در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت. 

شروع مرحله آزمایشی جذب سرمایه در اینستاگرام

اینستاگرام در حال اضافه کردن قابلیت جدیدی برای جذب سرمایه و کمک مالی در پلتفرم خود است و اکنون برای تعداد محدودی از کاربران اندروید در آمریکا و چند کشور دیگر آن را فعال کرده است. این قابلیت در آینده برای کاربران iOS و تمام کاربران در سراسر دنیا نیز فعال خواهد شد و همه کاربران می‌توانند از طریق این شبکه اجتماعی پول جمع کنند.

کاربران برای درخواست جذب سرمایه در اینستاگرام باید وارد قسمت ویرایش پروفایل شوند، روی گزینه «افزودن کمک‌های مالی» کلیک کنند و گزینه «جمع‌‌آوری پول» را انتخاب کنند. همچنین باید اطلاعات بیشتر، عکس مرتبط و اطلاعات پرداخت از طریق Stripe را نیز وارد کنند.

جذب سرمایه در اینستاگرام

اینستاگرام بعد از بررسی درخواست‌ها، آن‌هایی که با قوانین این شبکه اجتماعی مطابقت داشته باشند را منتشر خواهد کرد. این درخواست به مدت ۳۰ روز روی اینستاگرام باقی می‌ماند و کاربر به‌درخواست خود می‌تواند دوباره آن را تمدید کند.

لازم به ذکر است افرادی که درخواست کمک مالی یا جذب سرمایه می‌کنند باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند؛ اما افرادی که پول پرداخت می‌کنند ناشناس هستند و شرایطی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

ارسال نظر